Ik zou nog wel naar Zwolle willen rijden voor deze film. Maar om 10 uur of 14 uur… Nee dank u. Ik woon in de buurt van Steenwijk.paveman wrote: 24 Jun 2022 13:49Zo ver is 30 km toch ook weer niet, toch...? De tijden zijn wel ruk overigensFGras wrote: 23 Jun 2022 17:47Ik had de film al in mijn kijk lijstje gezet. Nice!Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2022 17:08 The Black Phone 9/10
Gruwelijk goeie horror film! Gaat over een stadje in de VS waar een man "The Grabber" kinderen ontvoert. Het is een verhaal geschreven door de zoon van Stephen King en dat merk je ook op! Ethan Hawke zet een gruwelijke versie neer van ontvoerder en je zit heel de film lang op het puntje van je stoel. Denk dat het de beste horror film is die ik in jaren heb gezien!
Ook wil ik Everything, Everywhere and All at Once nog zien. Maar die draait nergens in de buurt. Behalve 30km verderop in Zwolle om 10 uur ‘s ochtends of 14:00 ‘s middags…
Waar woon je dan eigenlijk (mijn vriendin woont in Zwolle, dus ben tegenwoordig regelmatig in de buurt te vinden)?
Ik ben hier denk ik nog een maand of twee. Ik heb een nieuwe laptop nodig en moet wat verjaardagen afgaan en dan kan ik weer wat rondreizen.