Re: Star Wars
16op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.Ligeiro wrote:op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
Rogue 1 wordt toch een tv-reeks?Hybris wrote:Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.Ligeiro wrote:op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
De komende 6 jaar komt er elk jaar een Star Wars film uit dachtk...Ligeiro wrote:Rogue 1 wordt toch een tv-reeks?Hybris wrote:Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.Ligeiro wrote:op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
EDIT: net opgezocht, blijkbaar toch een film
Klopt. Dit jaar episode 7 en het jaar daarachter een spin-off (Rogue 1) en dan het jaar daarachter episode 8 enz.Tjeefkeuh wrote:De komende 6 jaar komt er elk jaar een Star Wars film uit dachtk...Ligeiro wrote:Rogue 1 wordt toch een tv-reeks?Hybris wrote: Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.
EDIT: net opgezocht, blijkbaar toch een film

De oude of de recentere?ShAmPi wrote:Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien.
Wel al eens een poging ondernomen en na 30min ben ik dan maar gestopt
Ik denk ook niet dat ik ooit nog een poging zal ondernemen ook.

Het is gewoon ongeveer algemene kennis dat de oude Star Wars films veel beter zijn.ShAmPi wrote:Geen id
Ik ben begonnen bij het begin denk ik
Ik heb geen probleem met oudere films trouwens
Mijn topfilms zijn trouwens allemaal evenoud of ouder dan de oudste starwarsfilm
Ja maar ze kunnen mij dus niet bekorenTjeefkeuh wrote:Het is gewoon ongeveer algemene kennis dat de oude Star Wars films veel beter zijn.ShAmPi wrote:Geen id
Ik ben begonnen bij het begin denk ik
Ik heb geen probleem met oudere films trouwens
Mijn topfilms zijn trouwens allemaal evenoud of ouder dan de oudste starwarsfilm

ik niet, ik ga hem proberen met een maat te gaan zien binnen de 4 dagen van release, op kinepolis staat dat ie niet op 18 december maar al op 16/12 uitkomtmet0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
Nieuwe films komen altijd wel de woensdag in de zalen in BelgiëGamefreak wrote:ik niet, ik ga hem proberen met een maat te gaan zien binnen de 4 dagen van release, op kinepolis staat dat ie niet op 18 december maar al op 16/12 uitkomtmet0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
ach just....Tjeefkeuh wrote:Nieuwe films komen altijd wel de woensdag in de zalen in BelgiëGamefreak wrote:ik niet, ik ga hem proberen met een maat te gaan zien binnen de 4 dagen van release, op kinepolis staat dat ie niet op 18 december maar al op 16/12 uitkomtmet0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film