Re: Star Wars

17
Ligeiro wrote:op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.
Image

18
Hybris wrote:
Ligeiro wrote:op al die spoilers hierboven: alles is mogelijk, aangezien ze het hele extended universe van de comics hebben vernietigd
Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.
Rogue 1 wordt toch een tv-reeks?

EDIT: net opgezocht, blijkbaar toch een film :)

19
Ligeiro wrote:
Hybris wrote:

De komende 6 jaar komt er elk jaar een Star Wars film uit dachtk...

20
Tjeefkeuh wrote:
Ligeiro wrote:
Hybris wrote: Vernietigd zou ik nu niet zeggen. Gewoon bepaald dat het niet langer geldt als canon. Dat is hoofdzakelijk een goede zaak, want er zat ongelofelijk veel rommel tussen. Wel jammer voor bepaalde personages of verhalen die wel goed waren. Maar volgens mij gaan die mensen van Disney/Lucasfilm ook wel weten wat ze uit al dat materiaal kunnen gebruiken (en zo terug canon maken). Er zullen ook kansen genoeg zijn, dankzij de spin-off films zoals Rogue 1.

De komende 6 jaar komt er elk jaar een Star Wars film uit dachtk...
Klopt. Dit jaar episode 7 en het jaar daarachter een spin-off (Rogue 1) en dan het jaar daarachter episode 8 enz.
Image

21
Amai, ik wist niet dat ze er zoveel gingen uitbrengen :O
Ik hoop om te beginnen dat episode 7 de moeite wordt. Alles is inderdaad nog mogelijk, al hoop ik dat er echt veel nieuwe goede personages geïntroduceerd zullen worden die niet allemaal uit één familie komen.

23
ShAmPi wrote:Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien.
Wel al eens een poging ondernomen en na 30min ben ik dan maar gestopt ^^

Ik denk ook niet dat ik ooit nog een poging zal ondernemen ook.
De oude of de recentere?

25
ShAmPi wrote:Geen id
Ik ben begonnen bij het begin denk ik :)

Ik heb geen probleem met oudere films trouwens

Mijn topfilms zijn trouwens allemaal evenoud of ouder dan de oudste starwarsfilm :)
Het is gewoon ongeveer algemene kennis dat de oude Star Wars films veel beter zijn.

26
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:Geen id
Ik ben begonnen bij het begin denk ik :)

Ik heb geen probleem met oudere films trouwens

Mijn topfilms zijn trouwens allemaal evenoud of ouder dan de oudste starwarsfilm :)
Het is gewoon ongeveer algemene kennis dat de oude Star Wars films veel beter zijn.
Ja maar ze kunnen mij dus niet bekoren ^^

Zoals ik zei
Begonnen bij de eerste maar na 30min afgehaakt
Image
Image

28
met0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film :)
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
ik niet, ik ga hem proberen met een maat te gaan zien binnen de 4 dagen van release, op kinepolis staat dat ie niet op 18 december maar al op 16/12 uitkomt :idea:

29
Gamefreak wrote:
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
ik niet, ik ga hem proberen met een maat te gaan zien binnen de 4 dagen van release, op kinepolis staat dat ie niet op 18 december maar al op 16/12 uitkomt :idea:
Nieuwe films komen altijd wel de woensdag in de zalen in België

30
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Nieuwe films komen altijd wel de woensdag in de zalen in België
ach just....