Eerlijk? Ik had nog nooit van de eerste film gehoord, dus die had ik er maar snel doorgeknald vooraleer ik aan deze begon. Na de gebeurtenissen van de eerste film is Donnie gevlucht naar Europa waar hij deel uitmaakt van een nieuw groepje. Samen besluiten ze een miljoenendiefstal uit te voeren op een diamantenbank in Nice in Frankrijk. Maar de excentrieke agent, Big Nick, die niets meer te verliezen heeft besluit na het eerste avontuur zijn rug toe te keren naar de arm der wet en Donnie te vergezellen in zijn diefstal.
Ik had het gevoel de film ooit al eens gezien te hebben aangezien het allemaal zo herkenbaar is. Toch vond ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg. Het blijft een beetje als comfort food waardoor je even je gedachten kunt verzetten voor 2 uur en je zeker en vast vermaakt wordt. Verwacht je een diepgaande film? Dan ga je wel bedrogen uitkomen.
Ook een leuk pluspuntje was de beginscène die volledig in Antwerpen is gefilmd en er zelfs een echte Belgische acteur meedeed die een paar zinnen Nederlands mocht spreken
![tongue :p](./images/smilies/t4a_tongue.png)