Laat ons hopen dat die er komt voor seizoen 7. Winds of Winter zou normaal ook uitgekomen zijn voor seizoen 6, maar dat was dus niet het geval. Spijtig want ik vond het eigenlijk leuker om de grote gebeurtenissen te lezen dan op tv te zien. Hopelijk gaat het boek dan ook meteen verder dan het einde van seizoen 6 op tv.Mr.Wolf wrote:Da den boek er maar rap komt. Het werd allemaal iets te spannendMaxidomino wrote:daviduvel wrote:
Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)
47Boek was normaal voorzien voor 2016, en ze hebben dat jaartal nog steeds niet aangepast dus hoop doet leven 
52Dit seizoen had echt een gigantische klapper op het einde, maar toch heb ik het gevoel dat dit seizoen wat anders is dan de anderen, er worden zowiezo stappen gezet eindelijk maar heb het idee dat alles wat gehaasder gaat worden, terwijl GoT eigenlijk heel erg traag is altijd.
Verder moeten we weer een heel jaar gaan wachten
Verder moeten we weer een heel jaar gaan wachten
53Volgende seizoenen zullen ook minder afleveringen tellen dacht ik?
54Seizoen 7 telt 7 afleveringen.
Maar als ze allemaal van de kwaliteit zijn als de laatste 2 afleveringen van seizoen 6 dan word het wel een aktie spektakel.
Maar hiermee bedoel ik wel meteen dat het ineens wat gehaast gaat worden.
Maar als ze allemaal van de kwaliteit zijn als de laatste 2 afleveringen van seizoen 6 dan word het wel een aktie spektakel.
Maar hiermee bedoel ik wel meteen dat het ineens wat gehaast gaat worden.
55Maar 7 afleveringen? Pfff
Had dat nog nergens gehoord.
56En het laatste seizoen, seizoen 8 maar 6 afleveringen en dan is het klaar!Toon8 wrote:Maar 7 afleveringen? Pfff![]()
57Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wauw zou ik zeggen
I want more.
58Welke aflevering vond je beter? 9 of 10.gamerke1992 wrote:Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wauw zou ik zeggenI want more.
Ik geniet nog steeds na van dit seizoen, en ja eigenlijk de laatste 2 afleveringen die me het meest bijblijven. Kan het nog niet geloven weer een heel jaar te wachten tot een nieuw seizoen...
Het schijnt trouwens dat 1 aflevering, 10 miljoen dollar kost om te maken, alwel dit vind ik wel erg veel..
59Ik vond ze beiden evenwaardig eigenlijk. Ze waren allebei super episch en gaven zelfs een 'feel good' gevoel. En dat heb je niet vaak bij game of thronesColossus wrote:Welke aflevering vond je beter? 9 of 10.gamerke1992 wrote:Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wauw zou ik zeggenI want more.
Ik geniet nog steeds na van dit seizoen, en ja eigenlijk de laatste 2 afleveringen die me het meest bijblijven. Kan het nog niet geloven weer een heel jaar te wachten tot een nieuw seizoen...
Het schijnt trouwens dat 1 aflevering, 10 miljoen dollar kost om te maken, alwel dit vind ik wel erg veel..

60GRRM spreekt over een mogelijke prequel, hopelijk dan over robert's rebellion.
http://www.ign.com/articles/2016/09/19/ ... es-of-lore
Zou misschien beter die laatste 2 boeken afwerken. En trouwens lag die vent niet op sterven? Eerst niet zeker ofdat hij die boeken zal af hebben voor zijn dood maar nu wel al beginnen over prequels
http://www.ign.com/articles/2016/09/19/ ... es-of-lore
Zou misschien beter die laatste 2 boeken afwerken. En trouwens lag die vent niet op sterven? Eerst niet zeker ofdat hij die boeken zal af hebben voor zijn dood maar nu wel al beginnen over prequels