Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

46
Mr.Wolf wrote:
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:
[+] Aflevering 9
De dood van Rickon was echt geen verrassing aangezien hij enkel in een rechte lijn liep
[+] zigzag
Haha tja, ze moesten Jon boos maken waardoor hij op Ramsay zou afstormen en waardoor het leek dat hij zou verliezen. Uiteindelijk was Rickon toch niet belangrijk voor het verhaal, althans in de serie. Misschien dat hij in de boeken wel nog een belangrijkere rol krijgt. In de boeken krijgt
Davos namelijk de opdracht van hem te gaan redden.
Da den boek er maar rap komt. Het werd allemaal iets te spannend
Laat ons hopen dat die er komt voor seizoen 7. Winds of Winter zou normaal ook uitgekomen zijn voor seizoen 6, maar dat was dus niet het geval. Spijtig want ik vond het eigenlijk leuker om de grote gebeurtenissen te lezen dan op tv te zien. Hopelijk gaat het boek dan ook meteen verder dan het einde van seizoen 6 op tv. :cool:
Image

54
Seizoen 7 telt 7 afleveringen.

Maar als ze allemaal van de kwaliteit zijn als de laatste 2 afleveringen van seizoen 6 dan word het wel een aktie spektakel.

Maar hiermee bedoel ik wel meteen dat het ineens wat gehaast gaat worden.
[+] S6
als je zie hoe snel de greyjoys in Mereen kwamen, of Arya terug in Westeros of Varys the master of teleport, maar oké, als het nog maar mooi gebracht word is het goed, ik vind het wel jammer dat de show langzaam op zijn einde komt, ze hadden van mij nog wel jaren door mogen gaan
Image

58
gamerke1992 wrote:Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wauw zou ik zeggen :p I want more.
Welke aflevering vond je beter? 9 of 10.

Ik geniet nog steeds na van dit seizoen, en ja eigenlijk de laatste 2 afleveringen die me het meest bijblijven. Kan het nog niet geloven weer een heel jaar te wachten tot een nieuw seizoen...

Het schijnt trouwens dat 1 aflevering, 10 miljoen dollar kost om te maken, alwel dit vind ik wel erg veel..
Image

59
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wauw zou ik zeggen
Image
I want more.
Welke aflevering vond je beter? 9 of 10.

Ik geniet nog steeds na van dit seizoen, en ja eigenlijk de laatste 2 afleveringen die me het meest bijblijven. Kan het nog niet geloven weer een heel jaar te wachten tot een nieuw seizoen...

Het schijnt trouwens dat 1 aflevering, 10 miljoen dollar kost om te maken, alwel dit vind ik wel erg veel..
Ik vond ze beiden evenwaardig eigenlijk. Ze waren allebei super episch en gaven zelfs een 'feel good' gevoel. En dat heb je niet vaak bij game of thrones
Image
Image