Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10411
Lang geleden dat ik hier nog eens ben komen piepen! Enorm druk gehad op school
---/+++ Gebuisd op mijn tussentijds examen wiskunde, maar het was nog een 9.5/20. Mensen van het 3e jaar hebben me gefeliciteerd, aangezien dit echt nog goed is voor iemand die al 6 jaar geen wiskunde gedaan heeft en in het middelbaar maar 3 uur wiskunde deed
----- Zwaar op school, maar we zien het nog kinda zitten :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10413
Succes @Mr Wolf! Niet elk vak ligt iedereen even goed maar 9.5 is nog op te halen lijkt me?

@met0t0: Voorzie wat tijd voor het downloaden van de firmware update en allerlei game updates denk ik :P

--- Ik zal blij zijn als na 5 weken onze lift inderdaad volledig vervangen is... Elke dag naar de 8ste verdieping valt vies tegen.
+++ Als de planning nog klopt dan is er nog minder dan een week te gaan voor de lift klaar is!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10417
zenmaster wrote: 06 Dec 2021 21:16 — Hier ook… Dikke miserie. Had er wel al op gerekend, maar hoopte natuurlijk van niet.
We hadden het ook al zien aankomen. Vorige vrijdag 2 kinderen die het hadden, vandaag derde.
Nieuwe regels van 2 besmettingen gaat blijkbaar pas in op woensdag maar door de drie dus nu toch in quarantaine.

Kan gelukkig wat schakelen in meer of minder thuiswerken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10418
Sanity en Zenmaster:

Mijn + dochter reeds in quarantaine van vorige woensdag. Donderdag deze week mag ze hopelijk terug naar school. Ongelooflijk vind ik is dat diegene die besmet zijn geweest na hun quarantaine-periode gewoon terug naar school mogen en dus fysiek in de klas aanwezig zijn. De juf moet bijgevolg fysiek lesgeven EN bezig zijn met de PC voor de rest van de klas die thuis zit...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10419
NTGSruler wrote: 07 Dec 2021 06:01 Sanity en Zenmaster:

Mijn + dochter reeds in quarantaine van vorige woensdag. Donderdag deze week mag ze hopelijk terug naar school. Ongelooflijk vind ik is dat diegene die besmet zijn geweest na hun quarantaine-periode gewoon terug naar school mogen en dus fysiek in de klas aanwezig zijn. De juf moet bijgevolg fysiek lesgeven EN bezig zijn met de PC voor de rest van de klas die thuis zit...
Huh, hoe onlogisch en ongemakkelijk is dat? Hier allemaal tegelijk in quarantaine en allemaal gelijk eruit (denk ik toch :? )
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10420
Iedereen zit hier met hetzelfde zie ik wel, haha!
Hier ook 3 kids thuis, alhoewel dit niet de hele klas betreft. Hun moeder is vorige week positief getest. Als het goed is (negatieve testuitslag) mogen ze morgen weer naar school. Jammer dat het maar een halve dag is, maar misschien dat ik dan nog daadwerkelijk aan wat werken toe ga komen in plaats van alleen maar schoolmeester spelen....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10421
paveman wrote: 06 Dec 2021 12:14 Heb je wel elke dag je sporten voor die dag gehad... ;)
Het zijn momenten waarop je de dingen die je anders voor normaal ziet extra gaat waarderen!
Ik had verwacht 5 weken slechts 1-2 keer per week naar buiten te moeten.
Door omstandigheden is dat nu bijna elke dag en dat bovenop een enorme vermoeidheid die ik al heb.
Gevolg is dat ik ondertussen wel heel erg uitkijk naar het moment dat die lift het wel weer doet!
Misschien dat de spierpijn in bovenbenen en kuiten dan ook eindelijk een keertje over gaat :L:


Sterke aan allen met quarantaine perikelen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10422
Dat is zeker niet fijn inderdaad! Ik meende dat je inderdaad aardig thuis kon werken en zo, dus niet veel naar buiten zou hoeven (behalve dat het wel fijn is om er zo nu en dan even uit te zijn natuurlijk), maar alles bij elkaar is het extra vervelend. Enige positieve is (nogmaals) dat je de lift straks weer extra kunt waarderen.

Succes/sterkte met de laatste loodjes wat dat betreft!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10423
+ geen quarantaine kinderen hier of 8 etages met de trap.
+/- de afgelopen week elke nacht tot laat een feestje gehad en nu eindelijk een nacht rustig chillen.
+ komende vrijdag voor het eerst in een hele lange tijd weer eens sushi eten in een goed restaurant!
+ digitaal sollicitatie gesprek vandaag bij een Duitse startup ging volgens mij wel goed.
+ een recruiter van een grote bank in Nederland heeft ook contact met mij opgenomen via Linkedin. Nice.
- ik moet nu echt eens mijn online portfolio gaan updaten…

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10424
Sanity penguin wrote: 07 Dec 2021 09:42
NTGSruler wrote: 07 Dec 2021 06:01 Sanity en Zenmaster:

Mijn + dochter reeds in quarantaine van vorige woensdag. Donderdag deze week mag ze hopelijk terug naar school. Ongelooflijk vind ik is dat diegene die besmet zijn geweest na hun quarantaine-periode gewoon terug naar school mogen en dus fysiek in de klas aanwezig zijn. De juf moet bijgevolg fysiek lesgeven EN bezig zijn met de PC voor de rest van de klas die thuis zit...
Huh, hoe onlogisch en ongemakkelijk is dat? Hier allemaal tegelijk in quarantaine en allemaal gelijk eruit (denk ik toch :? )
Ik weet het ook niet hoe dat komt. Vermoedelijk omdat eens je genezen bent van een besmetting je in principe 6 maanden "immuun" bent voor het virus en ze dus daardoor terug naar school mogen.

@Paveman: schoolmeester :lol: Mijn +dochter is er 11 en zéér zelfstandig. Dacht dat jouw kinderen nog wat jonger zijn? Dus het gaat gewoon goed thuis. Voordeel is dat er altijd wel iemand thuis is bij ons, dus als ze vragen heeft kan ze direct komen.

@Kolm: volhouden! Nog dagje of 2 en dan zou die lift terug moeten functioneren!

++++ Overgangsfase in de cyclus, laatste week drukker, maar vandaag laatste dagshift en dan weer 4 daagjes thuis. Moet dringend weer verder met NFS Payback (vind het best toffe game), maar heb redelijk véél te doen in die dagen. Boodschappen, kerstboom installeren :lol: en de wagens moeten dringend ook eens gewassen worden. Daarnaast nog wat sporten en die dagen vliegen voorbij. Alweer bijna eindejaarsperiode..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10425
Ze zijn nog wat jonger ja. De oudste wordt dit weekend 9; die redt zich aardig, maar was snel door het werk heen en verveelde zich daardoor snel. De middelste is 7, heeft iets meer vragen dan hij; al kan hij haar nog wel eens een beetje helpen ook. De jongste is echter nog maar 4. Heeft dus ook geen huiswerk en daar heb je echt je handen vol aan... Sowieso is het zo dat alle vragen (eerst) bij mij komen en dat als eentje zich redt, er altijd wel een ander is waar dat niet voor geldt.... Gelukkig negatief getest alle drie en gelukkig bood mijn moeder aan om vanmiddag op te passen #evenrust :lol:
Image