Sanity penguin wrote: 07 Dec 2021 09:42
NTGSruler wrote: 07 Dec 2021 06:01
Sanity en Zenmaster:
Mijn + dochter reeds in quarantaine van vorige woensdag. Donderdag deze week mag ze hopelijk terug naar school. Ongelooflijk vind ik is dat diegene die besmet zijn geweest na hun quarantaine-periode gewoon terug naar school mogen en dus fysiek in de klas aanwezig zijn. De juf moet bijgevolg fysiek lesgeven EN bezig zijn met de PC voor de rest van de klas die thuis zit...
Huh, hoe onlogisch en ongemakkelijk is dat? Hier allemaal tegelijk in quarantaine en allemaal gelijk eruit (denk ik toch

)
Ik weet het ook niet hoe dat komt. Vermoedelijk omdat eens je genezen bent van een besmetting je in principe 6 maanden "immuun" bent voor het virus en ze dus daardoor terug naar school mogen.
@Paveman: schoolmeester

Mijn +dochter is er 11 en zéér zelfstandig. Dacht dat jouw kinderen nog wat jonger zijn? Dus het gaat gewoon goed thuis. Voordeel is dat er altijd wel iemand thuis is bij ons, dus als ze vragen heeft kan ze direct komen.
@Kolm: volhouden! Nog dagje of 2 en dan zou die lift terug moeten functioneren!
++++ Overgangsfase in de cyclus, laatste week drukker, maar vandaag laatste dagshift en dan weer 4 daagjes thuis. Moet dringend weer verder met NFS Payback (vind het best toffe game), maar heb redelijk véél te doen in die dagen. Boodschappen, kerstboom installeren

en de wagens moeten dringend ook eens gewassen worden. Daarnaast nog wat sporten en die dagen vliegen voorbij. Alweer bijna eindejaarsperiode..