mijn kast is nu gelijk veel leger+++ gisteren uit eten geweest bij het tapas-restaurant het zusje, het was erg lekker
-- heb ik net 50 euro gekregen, is dying light uit de sale:( ach, misschien is het toch wel beter zo.
mijn kast is nu gelijk veel legerBen blij dat je zus ok is.Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken
Als je alles graag doet tesamen is wel een domper...Maxidomino wrote:- mijn ouders en broer gaan naar Avengers kijken en ik zit hier thuis mijn presentatie van Frans te maken en literatuurfiches in te vullen voor een literair onderzoek.
Zalige presskaartdividedx11 wrote:++ Antwerp con was geslaagd
Kon je dat niet op non-actief zetten?Ligeiro wrote:+/- sterk aan't twijfelen of ik mijn facebook profiel niet zou deleten. ik doe er niks mee, behalve wat chatten met een paar mensen..
Houden zoNTGSruler wrote:++++ Fantastisch weekend gehad eigenlijk. Kermis gedaan, Chinees gaan eten, PlopsAqua gedaan, veel dingen samen gedaan met mijn vriendin en haar dochtertje. En dat leventje bevalt mij meer en meer....
Mezelf even quoten: ik wist wel wat ik moest doen, nadat mijn vader weer kwaad werd, ging ik gewoon niet op de PlayStation...Captain Witwicky wrote:--- Strakjes laptop delen, weet niet wat ik ga doen...