Heel vet! Ooit ga ik daar ook nog eens heen.gamerke1992 wrote: 22 Jul 2023 20:41Zeker ooit eens doen dan. De vis heb ik niet geprobeerdzenmaster wrote: 22 Jul 2023 20:27 Moet een zalige reis geweest zijn. Ik zou ook heel graag gaan. Voor de gepekelde vis niet zozeer Maar de prachtige natuur.
Paar sfeer foto’s:
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11090Hahaha, goed gezien!
11092Ik had het wel gezien en dacht eigenlijk dat dat de reden van de foto was
11093Prachtig gamerke, mooie reis om later nog eens op terug te kijken ook, lijkt me...
11094Prachtig Gamerke. Ik heb toevallig een collega die momenteel in IJsland rondvaart voor wetenschappelijk onderzoek. Post alle dagen wat foto's en updates op Facebook. Vaart daar tussen de ijsschotsen. Prachtige foto's ook!
11095---- 2 migraines op 2 dagen tijd met de tweede stukken erger dan eerste, totaal 25u in bed laatste 2 dagen
--vakantie halverwege
+/- niet echt zomer zomer feeling?
+nouja kan gamen zonder me ac dus win i guess?
--vakantie halverwege
11096Beterschap en game ze! Je kunt ook nog gaan knutselen!Da_SoldierBE wrote: 29 Jul 2023 00:03 ---- 2 migraines op 2 dagen tijd met de tweede stukken erger dan eerste, totaal 25u in bed laatste 2 dagen
--vakantie halverwege
11097Migraine is verschrikkelijk, zo vervelend dat ge daar niks aan kunt doenDa_SoldierBE wrote: 29 Jul 2023 00:03 ---- 2 migraines op 2 dagen tijd met de tweede stukken erger dan eerste, totaal 25u in bed laatste 2 dagen
--vakantie halverwege
+++ De tuin staat mooi dankzij opnieuw wat regen. En gelukkig niet zo'n hete zomer tot nu toe
+++ Indiana Jones-films nog eens kijken, daarna de laatste film gaan kijken
--- Zware weken op het werk gehad, toch lastig om van te bekomen
11098De tuin staat mooi dankzij opnieuw wat regen. En gelukkig niet zo'n hete zomer tot nu toe
Volledig mee akkoord Met0t0! Mag zo blijven. Ganse week nog wisselvallig en regen.
Volledig mee akkoord Met0t0! Mag zo blijven. Ganse week nog wisselvallig en regen.
11099++++ Gisteren Rammstein in Brussel, lekker bruut weer!
11100+++ Gisteren goede optredens gezien op de Lokerse Feesten
--- Het eerste optreden was wel geannuleerd door het slechte weer
--- Vanochtend dacht ik maar goed uit te slapen na laat in bed, maar daar had de groendienst anders over beslist door met hun zware machines de berm tegenover ons onder handen te nemen
--- Het eerste optreden was wel geannuleerd door het slechte weer
--- Vanochtend dacht ik maar goed uit te slapen na laat in bed, maar daar had de groendienst anders over beslist door met hun zware machines de berm tegenover ons onder handen te nemen