Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11071
met0t0 wrote: 24 Jun 2023 17:50 +++ Fantastische Graspop-editie gehad afgelopen weekend, ook met dank aan Da_SoldierBE :cool:
--- Weinig energie door de warmte
--- Veel onzekerheid over mijn werk- en hobbyplanning voor het najaar, altijd moeilijk om keuzes te maken
2 goede vrienden zijn ook elk jaar aanwezig, wel als lid van het Rode Kruis telkens aangezien dat hier bij ons in de buurt is ;)
Image

11072
Mr.Wolf wrote: 24 Jun 2023 19:45
met0t0 wrote: 24 Jun 2023 17:50 +++ Fantastische Graspop-editie gehad afgelopen weekend, ook met dank aan Da_SoldierBE :cool:
2 goede vrienden zijn ook elk jaar aanwezig, wel als lid van het Rode Kruis telkens aangezien dat hier bij ons in de buurt is ;)
Ah het Rode Kruis, enorm veel dank voor hun werk daar ieder jaar! In die 11 edities dat ik al geweest ben, hen toch wel 2x nodig gehad... :shhhh: 1x met hoge koorts bij hen mogen gaan rusten, 1 keer flauwgevallen na veel te zware maaltijd bij extreme hitte en ze waren er altijd snel bij :flow:

+++ Morgen VIP Rock Werchter. Ben nog nooit op Rock Werchter geweest, nochtans al enorm veel optredens en festivals gedaan, dus raar dat ik daar nog nooit geraakt ben :lol:
--- Optredens die ik wil zien vooral in The Barn, de tent die ze blijkbaar al meermaals hebben afgesloten omdat de maximumcapaciteit bereikt was. Ik zal maar telkens op tijd gaan kijken :O
+++ Grote vakantie, dus normaal gezien vanaf maandag veel rustiger op de trein

11077
Haha inderdaad. Nee, ik ben hier nog altijd. 🙂 Maar ik denk dat ik hier liever rondrij en parkeer dan in Antwerpen eerlijk gezegd...

Zo kom ik ook weer op nieuwe plaatsen. Ben er een beetje een sport van aan´t maken om in verschillende GM´s iets te kopen. :lol:
Alleen het westen van België nog, en Nederland. Ben in die van Groningen wel al geweest, maar niks gekocht.
Image

11080
+++ Terug van een weekje Spanje. Erg van genoten! Is de eerste keer in jaren dat ik nog eens volledig stressvrij was. Ondertussen ook anderhalf boek kunnen uitlezen hier.
+++ Ready Player One is al een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb!
+++ Ondertussen mijn punten terugekregen terwijl ik in Spanje was en had maar 1 onvoldoende voor een vak. Was een extreem moeilijk vak, maar had eigenlijk maar 1 puntje te weinig om erdoor te zijn. Wij werken ook met de regeling dat als je een onder de 8/20 zit, je maximaal nog maar een 9/20 kan halen voor het vak. Dus als je 5/20 hebt voor het labo en 20/20 op de theorie, krijg je als eindresultaat nog maar een 9/20. Nu had ik met januari een 4 behaald op een vak dus was een herexamen. Op het vervolgvak had ik nu een 17. Blijkbaar geldt de regeling niet bij dit vak en heb ik nu een 11/20 als eindresultaat. Hierdoor valt mijn herexamen van januari weg en zit ik enkel nog maar met dat van juni :p
Image