Proficiat, met0t0 en veel succes!met0t0 wrote: 15 Oct 2023 16:38 +++ Promotie op het werk én het is nog eens dichterbij. Veel minder tijd verliezen aan pendelen, dus hopelijk dan meer tijd om te gamen
--- Nieuwe werkomgeving die ook uiteraard wel z'n eigen specifieke uitdagingen heeft en ik was nog graag tussen mijn huidige collega's, maar zij begrijpen de stap zeker
+++ Zonnig herfstweer
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11177Proficiat Met0t0! Goed bezig
+++ net terug van business trip in Litouwen (4 dagen)
+++ wat is Vilnius een mooie stad zeg! Vriendelijke mensen, lekker eten en zo proper overal.
- - - al 2 weken een serieuze oogaandoening
- - - Als ik niet naar spoed gegaan was, was ik een deel van mijn zicht kwijt
- - - zeer intensieve medicamenteuze behandeling, waardoor mijn slecht oog ook al 2 weken een volledig openstaande pupil heeft en ik niet scherp kan zien en geen licht verdraag.
+++ Maar de cortisone doet zijn werk, want het begint echt goed te verbeteren sinds vrijdag.
+++ net terug van business trip in Litouwen (4 dagen)
+++ wat is Vilnius een mooie stad zeg! Vriendelijke mensen, lekker eten en zo proper overal.
- - - al 2 weken een serieuze oogaandoening
- - - Als ik niet naar spoed gegaan was, was ik een deel van mijn zicht kwijt
- - - zeer intensieve medicamenteuze behandeling, waardoor mijn slecht oog ook al 2 weken een volledig openstaande pupil heeft en ik niet scherp kan zien en geen licht verdraag.
+++ Maar de cortisone doet zijn werk, want het begint echt goed te verbeteren sinds vrijdag.
11180Proficiat Met0t0!NTGSruler wrote: 11 Oct 2023 14:47 --/++ Vrijdag naar de sportarts in het Medisch Sportcentrum. Misschien al eens gezegd hier, ik sukkel nu toch al zeker zo'n 2 jaar, als het niet langer is, met mijn kuit (en) tijdens en vooral na het lopen. Ik heb vermoedelijk destijds eens een scheurtje opgelopen dat ik eigenlijk nooit echt goed heb laten behandelen. Daardoor kan ik niet meer zomaar als ik zin heb een toer gaan lopen, laat staan een opbouw doen in fysieke conditie. Na 2 tot 3x lopen krijg ik last van vooral mijn linkerkuit, simpel gezegd, ik loop steeds aan tegen een (opkomende) zweepslag. Zelfs als ik plyometrics doe in de gym moet ik stoppen omdat die kuit het niet aankan. Ik hoop nu eindelijk eens met een scan een deftige diagnose te stellen, hopelijk via revalidatie terug deftige kilometers te kunnen gaan lopen, eventueel in samenspraak met een podoloog die mijn stand van mijn voeten, loopcadans en bijhorende schoenen kan aanraden. Binnen 2 maand een half word ik er 42. Het begin van het einde...
Veel beterschap Gamerke!
We worden ouder op het forum. Maandag loop-analyse gedaan: ik heb knikvoeten! Maw op camerabeeld is héél duidelijk te zien dat ik tijdens het lopen op de buitenkant van mijn voet terecht kom en dan terug tijdens de afstoot de enkel, voet volledig naar binnen klapt. Dit zorgt dus voor een grote stress op de buitenste kuitspieren.
Verder doe ik blijkbaar ook "crossover" => ik loop dus op dezelfde lijn (voeten steeds op dezelfde plaats zowel links als rechts). Dit is dus niet ok aangezien niet alles is opgelijnd zoals het moet.
1. Nieuwe schoenen. Huidige schoenen zijn absoluut niet goed (Nike Tempo Next => volgens de persoon die mij onderzocht zijn Nike schoenen niet van goede kwaliteit, terwijl ik eigenlijk al gans mijn leven met dit merk loop.
2. Inlegzolen => 165 euro zonder tussenkomst van ziekenkas. Hij zei wel het voorlopig eerst te proberen zonder, maar de maatopname is wel reeds gebeurd.
3. Fysio => werken op versterking en betere belasting van de kuiten. Ik veronderstel ook drills om de looppas te verbeteren.
Het zal nooit volledig weggaan (verbeteren), maar er kan wel aan gewerkt worden. Ben benieuwd.
Lopen mag ik ook pas terug in overleg met kinesist. Maandag eerste sessie.
11181We worden inderdaad ouder Jij ook veel succes!
11183We worden inderdaad ouder op het forum het alternatief zou zeer beroerd zijn.
Bij mij was het alternatief al zeer dichtbij maar ik kan gelukkig nog mee kletsen met de oudjes.
Ik wens al de "krakende" wagens van harte beterschap en sterkte.
Vergeet niet dat naarmate je langer gamet des te ouder je wordt.
Bij mij was het alternatief al zeer dichtbij maar ik kan gelukkig nog mee kletsen met de oudjes.
Ik wens al de "krakende" wagens van harte beterschap en sterkte.
Vergeet niet dat naarmate je langer gamet des te ouder je wordt.
11184Sterkte, fossielen.
Op mijn grafsteen mag "Press X To Revive" komen. Hoop wel dat er niemand op duwt.
Op mijn grafsteen mag "Press X To Revive" komen. Hoop wel dat er niemand op duwt.
11187Haha! Goeie zenmaster!!
Beterschap ruler! Fijn dat er in ieder geval ontwikkelingen zijn...!
Beterschap ruler! Fijn dat er in ieder geval ontwikkelingen zijn...!
11188---- Grrr, normaal kwam vandaag Bpost Spiderman 2 brengen. Krijgen we opeens een mail dat er niemand thuis was en ze daarom niet hebben afgeleverd, terwijl onze pa thuis was en zelfs de postbode tot aan de brievenbus heeft zien wandelen. Komt nu pas maandag aan
11189Moeten jullie tekenen voor post? Past toch in de brievenbus? Of heb je de collectors editie?
Mijne is nu aan het installeren
@Wolff
Check je disc wel even of er geen kras op zit. Komen veel meldingen binnen van een kras op de disc, allemaal op dezelfde plek.
https://www.resetera.com/threads/looks- ... -113750888
@Wolff
Check je disc wel even of er geen kras op zit. Komen veel meldingen binnen van een kras op de disc, allemaal op dezelfde plek.
11190Wel of niet tekenen is afhankelijk van hoe de verzender hem opstuurt, dat is in België niet anders. Bij Nedgame heb ik soms dat een handtekening nodig is terwijl het ook gewoon in de brievenbus had gepast en in een bubbel enveloppe zit.Marty wrote: 20 Oct 2023 20:53 Moeten jullie tekenen voor post? Past toch in de brievenbus? Of heb je de collectors editie?
@Wolff
Het lijkt dat de duurdere edities (deluxe van 90 euro bv) tegenwoordig een handtekening vragen bij Nedgame. En deze kwam dan ook met de ronde van de pakketpost ipv de brievenbuspost.
Maar geen idee hoe dat tegenwoordig in België zit, vroeger belde de brievenpost gewoon aan als die iets aangetekend had maar dat waren dan meestal brieven. Geen idee hoe zo'n bubbel enveloppe zou komen.