Hier ook de juiste versie ontvangen!paveman wrote: 07 Mar 2025 13:50 Maatje van me en ik hebben beide ook de Switch versie ontvangen. Schijnt dat er iets mis is gegaan in het magazijn. We hebben beide ook alsnog via Nedgame besteld, hopen op de goede versie idd.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11717Vreemd want ik ben zeer tevreden over Bol en dat als kritisch iemand. Bestel enkel daar eigenlijk als ik het niet tweedehands of retail vind. Heb enkel daar een account. Vergelijk uiteraard eerst wel prijzen maar Bol en alle service in acht genomen blijf ik toch daar omdat het me ook vertrouwd is.NTGSruler wrote:Ja er zit absoluut wel iets in wat je zegtKolm wrote: 07 Mar 2025 16:44Phew, er is hoop!Marty wrote: 07 Mar 2025 14:18 Dat kan ik jullie vertellen zodra dhl is langs geweest vandaag.
Op de site van nedgame stond gisteren iig dat de switch versie was uitverkocht.
Edit:
Het is de PS5 versie.![]()
Dat van zenmaster en mij had vooral met verpakking the maken. Ergens is er toch een poppetje dat beslist hoe het verpakt gaat worden en dat poppetje heeft ook als opdracht vanuit allerlei management en ook overheden om verpakkingen zo goedkoop, passend en ecologisch mogelijk te maken... Maar als dat poppetje niet door heeft dat het iets is waarbij de doos ook belangrijk is... dan krijg je dat soort fratsen.NTGSruler wrote: Bol.... Daar gaat tegenwoordig ook méér verkeerd dan wat anders (ik herinner mij het debacle van de 30th anniversary controller van Zenmaster). Kwaliteit is toch ook achteruit gegaan van Bol.
Net zoals mediamarkt ook de PS5 van paveman opstuurde door gewoon het adres label op de PS5 doos te plakken. Eentje kwam aan en de andere niet. Gek hé?Persoonlijk merk ik dat ik tegenwoordig altijd naar alternatieven ga zoeken buiten Bol en Coolblue terwijl ik vroeger blindelings van die sites ging bestellen. Als je dan wat zoekt, vindt je meestal wel iets goedkoper en dan bestel ik het daar.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
11718Dit is ook pas voor het eerst dat ik een negatieve ervaring met bol heb, maar het blijkt wel dat ervaringen kunnen wisselenRoyVdW wrote: 12 Mar 2025 19:51 Vreemd want ik ben zeer tevreden over Bol en dat als kritisch iemand. Bestel enkel daar eigenlijk als ik het niet tweedehands of retail vind. Heb enkel daar een account. Vergelijk uiteraard eerst wel prijzen maar Bol en alle service in acht genomen blijf ik toch daar omdat het me ook vertrouwd is.
Ik denk dat het toestaan van externe verkopers niet helpt, maar dit was natuurlijk een enorm amateuristische fout van ze. Gelukkig alsnog de juiste Day One editie ontvangen, maar niet dankzij bol dit keer...
11719Ik heb het nog even nagekeken, ongeveer 12 jaar ben ik nu klant bij Bol en met ruim 200 bestellingen nog altijd tevreden. Natuurlijk werken er mensen en dan kan er wel eens iets fout gaan maar dat werd dan naar tevredenheid opgelost. Ik blijf bij Bol en zal niet graag experimenteren op het internet bij mogelijk onbekende en mogelijk onbetrouwbare leveranciersRoyVdW wrote: 12 Mar 2025 19:51 Vreemd want ik ben zeer tevreden over Bol en dat als kritisch iemand. Bestel enkel daar eigenlijk als ik het niet tweedehands of retail vind. Heb enkel daar een account. Vergelijk uiteraard eerst wel prijzen maar Bol en alle service in acht genomen blijf ik toch daar omdat het me ook vertrouwd is.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
11720Bij bol hebben ze ooit versgebakken brownies gestuurd naar ons omdat ze tweemaal een foutief pakketje op rij hadden bezorgd.
De roze olifanten die ik een halfuur later door onze living zag lopen heb ik er maar bij gepakt
De roze olifanten die ik een halfuur later door onze living zag lopen heb ik er maar bij gepakt
11721Whut?Mr.Wolf wrote: 13 Mar 2025 19:15 Bij bol hebben ze ooit versgebakken brownies gestuurd naar ons omdat ze tweemaal een foutief pakketje op rij hadden bezorgd.
@Sora: ik ben ook nog altijd tevreden van Bol hoor. Maar als je even zoekt vindt je regelmatig wel produkten die goedkoper te verkrijgen zijn ergens anders dan via Bol. En ja ook betrouwbaar kwestie levering. Corona tijd heeft daar veel in veranderd. Als Belg let ik tegenwoordig ook op welke site ik ga bestellen. Tegenwoordig ga ik eerder voor lokaal. En dan is het soms wel inderdaad weer wat duurder, maar dan neem ik dat erbij. Wij als Belgen zijn veel te weinig chauvinistisch en bestellen al gauw maar op de eerste de beste website. En meestal zijn dat dan NL sites. Bol, Coolblue, Mantel, Zalando.... Van de week mijn trisuit besteld (kleding om de 3 disciplines in triathlon te kunnen doen zonder te moeten wisselen van kledij) en ik heb bewust gekozen voor een Belgische retailer.
11722--- Vorige week vrijdag ziek geworden nog altijd niet echt beter... Leek eerst gewoon een stevige verkoudheid, maar ik ben voor het eerst mijn stem ook kwijt geraakt (na dagen bijna niet spreken nog altijd niet veel stemkracht). Hopelijk snel beter
+++ Mooi weer, langer licht, 's avonds mooie zonsondergangen
11723Veel beterschap gewenst!met0t0 wrote: 22 Mar 2025 18:25 --- Vorige week vrijdag ziek geworden nog altijd niet echt beter... Leek eerst gewoon een stevige verkoudheid, maar ik ben voor het eerst mijn stem ook kwijt geraakt (na dagen bijna niet spreken nog altijd niet veel stemkracht). Hopelijk snel beter![]()
![]()
Het zit precies wel in het land, want ik ben anderhalve week geleden ook serieus ziek geworden en heb er nog steeds last van.
Bijna in de nacht naar spoed ook moeten gaan wegens een afgespannen rib door te veel te moeten hoesten. Nog nooit zoveel pijn gehad als toen
11724Inderdaad, veel hoesten. Ik wens jullie van harte beterschap!Mr.Wolf wrote: 22 Mar 2025 19:51Veel beterschap gewenst!met0t0 wrote: 22 Mar 2025 18:25 --- Vorige week vrijdag ziek geworden nog altijd niet echt beter... Leek eerst gewoon een stevige verkoudheid, maar ik ben voor het eerst mijn stem ook kwijt geraakt (na dagen bijna niet spreken nog altijd niet veel stemkracht). Hopelijk snel beter![]()
![]()
Het zit precies wel in het land, want ik ben anderhalve week geleden ook serieus ziek geworden en heb er nog steeds last van.
Bijna in de nacht naar spoed ook moeten gaan wegens een afgespannen rib door te veel te moeten hoesten. Nog nooit zoveel pijn gehad als toen![]()
11726Ik dacht ervan af te zijn, maar ben deze week ook stevig beginnen hoestenMr.Wolf wrote: 22 Mar 2025 19:51 Bijna in de nacht naar spoed ook moeten gaan wegens een afgespannen rib door te veel te moeten hoesten. Nog nooit zoveel pijn gehad als toen![]()
+++ Mooi lenteweer
+++ Morgen nog wat verder met Assassin's Creed Odyssey
11729Maar... het is elke dag weekend voor jou!