Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Kan op PS4 ook en is inderdaad heel aangenaam. Zet vaak één van mijn lijsten op terwijl ik game, zeker bij FiFAFGras wrote:Wist je dat...
Ik kom er net achter dat ik spotify kan luisteren terwijl ik games speel op de PS5, erg nice bij games als just cause of no man sky!
Ik snap alleen nog niks van Spotify, ik druk een liedje aan en het speelt een heel ander liedje af? Eh?
Is het een gratis of betalend abonnement? Want ik heb ook even de gratis versie gehad en herinner mij dat het niet mogelijk was om één specifiek nummer te kiezen, maar dat hij automatisch in shuffle modus ging.FGras wrote:Wist je dat...
Ik kom er net achter dat ik spotify kan luisteren terwijl ik games speel op de PS5, erg nice bij games als just cause of no man sky!
Ik snap alleen nog niks van Spotify, ik druk een liedje aan en het speelt een heel ander liedje af? Eh?
Ah, dan is dat het!met0t0 wrote:Is het een gratis of betalend abonnement? Want ik heb ook even de gratis versie gehad en herinner mij dat het niet mogelijk was om één specifiek nummer te kiezen, maar dat hij automatisch in shuffle modus ging.FGras wrote:Wist je dat...
Ik denk toch dat dat al heel lang kan?NTGSruler wrote: 18 May 2021 11:48 Euh ik ben hier zėėr laat, maar kun je op PS4 ook Spotify afspelen tijdens het gamen?![]()
Dan moet dan toegevoegd zijn in een update want ik dacht dat vroeger als Spotify op stond en je een game wou starten, de console aangaf de applicatie (Spotify) te sluiten?