Wist je dat...

137
Wist je dat...
Ik kom er net achter dat ik spotify kan luisteren terwijl ik games speel op de PS5, erg nice bij games als just cause of no man sky! :D

Ik snap alleen nog niks van Spotify, ik druk een liedje aan en het speelt een heel ander liedje af? Eh?

Re: Wist je dat...

138
FGras wrote:Wist je dat...
Ik kom er net achter dat ik spotify kan luisteren terwijl ik games speel op de PS5, erg nice bij games als just cause of no man sky! :D

Ik snap alleen nog niks van Spotify, ik druk een liedje aan en het speelt een heel ander liedje af? Eh?
Kan op PS4 ook en is inderdaad heel aangenaam. Zet vaak één van mijn lijsten op terwijl ik game, zeker bij FiFA :D
Met dat afspelen klopt dan precies wel iets niet? Normaal moet die gewoon afspelen wat jij kiest :lol:
Image

139
@RoyVdw: Wat FGras zegt ivm passie is inderdaad de reden. Over PlayStation (= passie) en computers (= werk) weet ik heel veel, maar wat computer betreft vooral datgene binnen mijn domein en dus zeker niet alles!

Er zijn ook genoeg andere dingen waar je mij helemaal niets over moet vragen of dat ik niet verder kom dan het basis concept. Als je gaat vissen weet ik bv dat je wat aan het haakje doet en als de dobber ondergaat dat je dan beet hebt. Maar... als ik zie hoeveel spullen vissers mee hebben, vermoed ik dat het toch net wat complexer is :lol:

Daarnaast wist ik dat FGras recent opnieuw is gaan gamen waardoor ik vermoedde dat hij deze verandering waarschijnlijk niet mee had gekregen.

@FGras: Ik denk dat ik wel een gokje kan wagen op die oude pure leden, hoorde er recent van dat ze een keer wat trophies in PS3 games zouden opruimen voor completion :shh:
Image

140

Is het een gratis of betalend abonnement? Want ik heb ook even de gratis versie gehad en herinner mij dat het niet mogelijk was om één specifiek nummer te kiezen, maar dat hij automatisch in shuffle modus ging.

141
met0t0 wrote:

Is het een gratis of betalend abonnement? Want ik heb ook even de gratis versie gehad en herinner mij dat het niet mogelijk was om één specifiek nummer te kiezen, maar dat hij automatisch in shuffle modus ging.
Ah, dan is dat het!
Er was wel een shuffle icoon bij de play knop, maar ik vond t wat gek. 10 jaar geleden heb ik wel eens gratis spotify gebruikt en ik kon mij herinneren dat er heel veel reclame in zat, dat lijkt nu wel minder geworden. Maar als alternatief hebben ze dus bedacht dat ik geen liedjes kan selecteren. :p

143
Euh ik ben hier zėėr laat, maar kun je op PS4 ook Spotify afspelen tijdens het gamen? :O
Dan moet dan toegevoegd zijn in een update want ik dacht dat vroeger als Spotify op stond en je een game wou starten, de console aangaf de applicatie (Spotify) te sluiten?

Straks eens proberen op de PS5 want die muziek van Wreckfest werkt op mijn zenuwen ( zware gitaren en geroep).

@FGras: kwestie Spotify gratis versie: als ik mij niet vergis kun je op gsm niet een nummer kiezen en slechts 6x skippen. Je kunt enkel een afspeellijst selecteren en laten afspelen. Als je echter Spotify op tablet of PC gebruikt kun je wel een nummer kiezen.
Op PS4 en mijn smart tv kan ik ook gewoon een nummer kiezen.

Kan dit ook tijdens je gamesessie? (Nummer kiezen of skippen?)
Image

144
NTGSruler wrote: 18 May 2021 11:48 Euh ik ben hier zėėr laat, maar kun je op PS4 ook Spotify afspelen tijdens het gamen? :O
Dan moet dan toegevoegd zijn in een update want ik dacht dat vroeger als Spotify op stond en je een game wou starten, de console aangaf de applicatie (Spotify) te sluiten?
Ik denk toch dat dat al heel lang kan? :tong: Misschien wel niet bij alle games, dat zou kunnen.

148
We weten denk ik allemaal wel waarop een auto achterlichten heeft maar wist je dat een trein om een heel andere reden 'sluitseinen' (achterlichten) heeft? :think:

Hier een korte toelichting:
"Vroeger was het nodig om regelmatig te controleren of een trein nog compleet was. Deze controle werd uitgevoerd door het personeel op stations en in seinhuizen, alsmede blokwachters. De controle gebeurde door middel van het sluitsein. Zolang de laatste wagen sluitseinen heeft, is de trein nog compleet. Als de sluitseinen er niet zijn, heeft de trein dus mogelijk onderweg één of meer wagens verloren en kan een volgende trein dus niet zomaar vertrekken. Het personeel was getraind om naar de achterkant van een passerende trein te kijken en te controleren of het sluitsein nog aanwezig is."

Misschien dat daarom ook een caravan (sleurhut) achterlichten moet hebben? :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu