+++ Afrikaanse dans gaat steeds beter, echt gek hoe moeilijke passen plots best goed gaan, vooral niet denken eh
-- Moet nog naar t unief om een cursus te kopieren
+++ Vanavond nog een rustig avondje met met0t0
--- Mijn taak gaat veeeeel te traag
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
1367--- Zus en ouders die hier thuis rondlopen, zorgt voor veel lawaai...
+ Gelukkig zijn de werken bij de buren wel eens een dagje gestopt, toch al een beetje lawaai minder
--- Weinig tijd om te gamen
+ Gelukkig zijn de werken bij de buren wel eens een dagje gestopt, toch al een beetje lawaai minder
1368Ik ga jou eens een pm sturenElexus wrote:@ Witwicky: Betreft een fysiek exemplaar. Ik heb nooit veel FF gespeeld, buiten FFXIII. Ik vind FFX precies toch al iets minder repetitief dan FFXIII maar verhaallijn boeit me meer in FFXIII voorlopig.
--- Gisteren had mijn vader nen tik op mij...'k mocht niks doen of 't was verkeerd...
+++ Lachen samen met broer en zus
--- Urgh ik had langer moeten slapen...
+++ Bear Grylls
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 33 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 20 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1369je kunt mss bij je buren gaan intrekken ? dan hoor je voorlopig niet je oudersmet0t0 wrote:--- Zus en ouders die hier thuis rondlopen, zorgt voor veel lawaai...
1370Bij de buren wonen ze met heel veel mensen samen, daar is het geen moment stil, dus dat zou niet veel beter zijnGamefreak wrote:je kunt mss bij je buren gaan intrekken ? dan hoor je voorlopig niet je ouders
+++ Mooi weer
--- Geen concentratie om te studeren
1371++++ Plezant dagje school gehad. Vreemd om te zeggen, maar het was echt wel tof Wandeling door Geel gemaakt, stand-up comedians gezien,...
+++ Sebiet de beste spaghetti eten van Geel
++++ Daarna met een paar maten naar Mad Max en daarna nog een Irish'ke doen
------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
+++ Sebiet de beste spaghetti eten van Geel
++++ Daarna met een paar maten naar Mad Max en daarna nog een Irish'ke doen
------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
1372-- studeren ging maar meh vandaag
-- ik zie er niet direct verbetering in komen
++ Penny Dreadful epi was suuuuupergoed
-- week wachten op de volgende
++ opnieuw beginnen tekenen
-- gomsel everywhere
+/- ging mss film gaan halen in de colruyt maar mijn pa is nu mee inplaats van ikzelf
++ films genoeg liggen eigenlijk
-- ik zie er niet direct verbetering in komen
++ Penny Dreadful epi was suuuuupergoed
-- week wachten op de volgende
++ opnieuw beginnen tekenen
-- gomsel everywhere
+/- ging mss film gaan halen in de colruyt maar mijn pa is nu mee inplaats van ikzelf
++ films genoeg liggen eigenlijk
1373+++ mooi weer gehad in Pairi Daiza
--- horden bussen met irritante schooljongeren ginder
+++ was wel nog tof, heb nu eens deftig de panda's en witte tijgers kunnen zien, en ook een baby giraf en baby olifantje
-/+ 6 uur stappen voel je wel in de benen
--- horden bussen met irritante schooljongeren ginder
+++ was wel nog tof, heb nu eens deftig de panda's en witte tijgers kunnen zien, en ook een baby giraf en baby olifantje
-/+ 6 uur stappen voel je wel in de benen
1375Kom jij die dan graven?Gamefreak wrote:@Metoto
in de kelder eventueel ?
+ Taak bijna af, veel te laat, maar toch
+++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
++ Daarna hopelijk nog een beetje gamen bij met0t0
1376----- aaaaaargh, kan er niet tegen als mijn ma zegt dat ze dingen gaat doen voor mij en dan achteraf er weer vantussen probeert te muizen, dat is echt ELKE keer
-- dan begint ze nog te roepen tegen mij terwijl het haar eigen belofte was -_-
---- er scheelt weer iets aan mijn auto, 'yey'
-- geen zin in studeren
-- ik heb een humeur so beware
-- tablet wéér binnen brengen want 't marcheert nog altijd niet deftig
-- dan begint ze nog te roepen tegen mij terwijl het haar eigen belofte was -_-
---- er scheelt weer iets aan mijn auto, 'yey'
-- geen zin in studeren
-- ik heb een humeur so beware
-- tablet wéér binnen brengen want 't marcheert nog altijd niet deftig
1377+++ Gisteren was wel een toffe avond
---- Vandaag wat leren denk ik
1378Leven wij in Polen dan?W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
En het is blok, je zou continu moeten studeren
--- Voor het minste, zelfs gewoon schotels afdrogen moet mijn vader het timen en er regels en "straffen" aan hangen...
--- Mijn vader zijn belachelijke redeneringen: "dat licht moet dan uit van uw kamer of ik neem uw lamp mee, ik kom kijken"...ja hoor, ge gaat midden in de nacht een ladder halen en de lamp eruit draaien...
--- Vanochtend weer miserie met de vader, en ik haat dat zinnetje "ik ken u"...neen, ge kent me écht helemaal niet, vent!
--- Ik wil nog eens uitslapen...
+++ Lieve mama 1: ze betaalt mijn games
+++ Lieve mama 2: gisteren wafels
+/- Gisteren plots laptop delen, even op Resident Evil 6 & Revelations 1 gespeeld
--- Vandaag proberen zoveel mogelijk plaats te maken op de digirecorder...een helse opgave...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 32 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 19 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
1379Wij beginnen pas 9 juniCaptain Witwicky wrote:Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
En het ligt vooral aan de leerkracht denk ik. Hij jaagt ons soms echt wel onbewust schrik aan. Sommige leerlingen komen er echt wenend naar buiten.
1380Nooit te vroeg om te beginnenMr.Wolf wrote:Wij beginnen pas 9 juniCaptain Witwicky wrote:Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
En het ligt vooral aan de leerkracht denk ik. Hij jaagt ons soms echt wel onbewust schrik aan. Sommige leerlingen komen er echt wenend naar buiten.
Als ze echt wenend naar buiten komen is dat verschrikkelijk. Duidelijk een leraar met problemen...kan ook liggen aan de student, want als die gewoon niet leert begint die ook te wenen, zelf meegemaakt in de klas...
--- Orchg, komaan zeg...
--- Ongelooflijke situatie met mijn vader, kort gezegd (want er is nog veel meer erover te vertellen): hij wilt een spel spelen die ik nog niet heb uitgespeeld, en ik zeg neen, tis mijn spel, wat compleet logisch is, dus begint mijn vader zijn regels te veranderen, zaken op te leggen en voorwaarden vast te leggen, omdat dit wél logisch is, zodat ik weet dat hij het niet leuk vind dat dit mijn beslissing is...
--- Ik weet 2 dingen:
a) mijn vader is een klein kind met een onnavolgbare gedachtengang...
b) je speelt niet iemand zijn games uit voor dat hij de kans daartoe kreeg...
--- Onmogelijk, werkelijk onmogelijk om hier normaal te kunnen leven, rationeel te denken en logisch te handelen...
+++ Straks F1
--- Plaats maken op de digirecorder gaat nog voor véél problemen zorgen vandaag...