-- Moet nog naar t unief om een cursus te kopieren
+++ Vanavond nog een rustig avondje met met0t0
--- Mijn taak gaat veeeeel te traag
Ik ga jou eens een pm sturenElexus wrote:@ Witwicky: Betreft een fysiek exemplaar. Ik heb nooit veel FF gespeeld, buiten FFXIII. Ik vind FFX precies toch al iets minder repetitief dan FFXIII maar verhaallijn boeit me meer in FFXIII voorlopig.
je kunt mss bij je buren gaan intrekken ? dan hoor je voorlopig niet je oudersmet0t0 wrote:--- Zus en ouders die hier thuis rondlopen, zorgt voor veel lawaai...
+ Gelukkig zijn de werken bij de buren wel eens een dagje gestopt, toch al een beetje lawaai minder
--- Weinig tijd om te gamen
Bij de buren wonen ze met heel veel mensen samen, daar is het geen moment stil, dus dat zou niet veel beter zijnGamefreak wrote:je kunt mss bij je buren gaan intrekken ? dan hoor je voorlopig niet je ouders
Kom jij die dan graven?Gamefreak wrote:@Metoto
in de kelder eventueel ?
Leven wij in Polen dan?W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
---- Vandaag wat leren denk ik
Wij beginnen pas 9 juniCaptain Witwicky wrote:Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
En het is blok, je zou continu moeten studeren![]()
Nooit te vroeg om te beginnenMr.Wolf wrote:Wij beginnen pas 9 juniCaptain Witwicky wrote:Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
En het is blok, je zou continu moeten studeren![]()
![]()
En het ligt vooral aan de leerkracht denk ik. Hij jaagt ons soms echt wel onbewust schrik aan. Sommige leerlingen komen er echt wenend naar buiten.