Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

167
billie91 wrote:
daviduvel wrote:Ik mag hier niet reageren, maar je kan de wintertijd aanpassen in je instellingen :)
Thanks, ik wist dat niet. Is het bikkeltopic overdag ook nog ergens goed voor. :D :lol:
Totaal off topic but it's needed for once! Zou je eens even je messages willen checken billie? :)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

168
NTGSruler wrote:
billie91 wrote:Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?

Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen. :P
Inderdaad, denk dat het hier nog op wintertijd staat. Had ik ook al eens aangehaald. Mss nog eens herinneren ;)
Serverinstellingen staan goed.
Dus de user moet het zelf aanpassen ;)
Image

Re: Het afdwaaltopic

176
Hier maar veder doen dan hé.
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:De steegjes, ontdekkingsplaatsen en ver afgelegen gebieden zijn wel onverslaanbaar vind ik voor Driver 2, Driver 3 is nauw tweedes.
Die Uplay account kon ik nog verdragen, wat ik minder kon verdragen is de veel kortere tijdspanne van je editor, waardoor je niet echt een "film" kan maken.
D:SF mist ook wel wat exploratie, plek genoeg, maar nauwelijks afgelegen gebieden of speciale dingen te ontdekken en dat is juist wat ik wil...
Ik heb en ga niet een Uplay account maken voor alleen offline spelen en ik kon daarom een van de beste/belangrijkste features niet gebruiken. Dat je dan ook nog een veel beperktere tijd hebt om een video te maken maakt het nog erger.

De opzet van D:SF maakte het ook minder geschikte voor veel exploratie e.d. Ik hoop dat een volgende Driver dat weer oppakt. Dezelfde superkrachten als in SF kunnen ze toch niet geloofwaardig herhalen.
Het heeft waarschijnlijk allemaal te maken met hun diensten opleggen aan ons zodat ze over grotere nummers kunnen gebruiken bij het behandelen van aantal spelers, en ook de gekende trend om alles als DLC of extra's op te voeren wat in feite al bij de game had moeten zijn. Uplay is een overbodig platform. Maar, ze hebben nu eenmaal de irritante persoon uitgehangen en er extra's aan verbonden, zoals extra levels. Dus, ik twijfelde niet lang. Uiteindelijk stelt het weinig voor. Ik vind het ook irritant, maar ik kan tenminste genieten van alle extra's. Trouwens, tis gratis en je hoeft enkel een account te maken. Het vraagt niet veel onderhoud.

Ik ben ook benieuwd naar wat ze met een eventueel vervolg zouden doen, al ben ik wel overtuigd dat D:SF evengoed genoeg exploratie had kunnen geven als de anderen. Het mooiste aan Driver is juist gewoon het rijden en plaatsen ontdekken. Moesten ze nu eens een Driver game maken met de schaal van The Crew en er genoeg plekjes, secret, collectibles, off-road gebieden en landmarks plaatsen zou ik meer tijd spenderen met gewoon rijden dan de eigenlijke SP :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Het afdwaaltopic

178
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Idd, was een week op reis en even hier gecheckt voor bedtijd :)
Hoe was het in Spanje? Mooie ritten gedaan veronderstel ik? :cool:
Zeker zeker ben er btr van geworden :cool: Wel gehuurde fietsen van basismateriaal. Eén valpartij toen het regende in de afdeling tegen 40 per uur. Dat wegdek veranderd in een oliebaan, zeggen die Spanjaarden daar ook. Gekneusde vinger en schaafwonden over heup en onderbeen. Mijn eerste val in zeven jaar.
Image

Re: Het afdwaaltopic

180
RoyVdW wrote:
Zeker zeker ben er btr van geworden :cool: Wel gehuurde fietsen van basismateriaal. Eén valpartij toen het regende in de afdeling tegen 40 per uur. Dat wegdek veranderd in een oliebaan, zeggen die Spanjaarden daar ook. Gekneusde vinger en schaafwonden over heup en onderbeen. Mijn eerste val in zeven jaar.
Ai pijnlijk :( Hopelijk ben je snel terug 100% om van je supercompensatie te kunnen genieten en snel terug de fiets op te kunnen!
Image