Re: Koken is genieten

167
gamerke1992 wrote:Prachtig! Dat zal ook wel wat tijd gevraagd hebben :) Jammer dat mijn vriendin geen inktvis lust. Ik wil daar ook graag mee koken.
Took some time idd ^^. Ik ben zot van octopus. Lekkerrrrr. Rauw ook heel lekker.
Image

171
met0t0 wrote:Shampi kan een kookboek uitbrengen van al zijn gerechten met bijpassende bieren :D
Persoonlijk vindek da gamerke zijn kunstwerkjes een paar etapjes hoger staan dan mijn probeersels.

Al kan ik bij zijn gerechten gerust een passend biertje vinden ^^
Image

174
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Persoonlijk vindek da gamerke zijn kunstwerkjes een paar etapjes hoger staan dan mijn probeersels.

Al kan ik bij zijn gerechten gerust een passend biertje vinden ^^
Dat zou pas een mooie samenwerking zijn! :D
Oh fijn compliment :happy:

En zo een samenwerking zie ik wel zitten :tong:

Vandaag ben ik een lasagne met butternut pompoen aan het maken. Het dessert wordt een smurfentaart. De cocktail was een Moscow Mule.

Ik zal wel eens foto's posten :cool:
Image

177
Sora_Lizard wrote:Ziet er goed uit maar de Smurfen zijn hem gesmeerd. :O
Ik begrijp ook nog altijd niet van waar die naam komt :p Ik zou een blauwe taart verwachten. Maar dat is het dus niet.

Deze heeft btw een bodem van pudding en abrikoos. Daarbovenop dan slagroom en witte chocolade.
Image

178
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:Ziet er goed uit maar de Smurfen zijn hem gesmeerd. :O
Ik begrijp ook nog altijd niet van waar die naam komt :p Ik zou een blauwe taart verwachten. Maar dat is het dus niet.

Deze heeft btw een bodem van pudding en abrikoos. Daarbovenop dan slagroom en witte chocolade.
Hou op . . . ik krijg honger! :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu