Re: Koken is genieten
166Prachtig! Dat zal ook wel wat tijd gevraagd hebben Jammer dat mijn vriendin geen inktvis lust. Ik wil daar ook graag mee koken.
Took some time idd . Ik ben zot van octopus. Lekkerrrrr. Rauw ook heel lekker.gamerke1992 wrote:Prachtig! Dat zal ook wel wat tijd gevraagd hebben Jammer dat mijn vriendin geen inktvis lust. Ik wil daar ook graag mee koken.
ben er ook niet zot van, zo glibberig...gamerke1992 wrote:Prachtig! Dat zal ook wel wat tijd gevraagd hebben Jammer dat mijn vriendin geen inktvis lust. Ik wil daar ook graag mee koken.
Persoonlijk vindek da gamerke zijn kunstwerkjes een paar etapjes hoger staan dan mijn probeersels.met0t0 wrote:Shampi kan een kookboek uitbrengen van al zijn gerechten met bijpassende bieren
Dat zou pas een mooie samenwerking zijn!ShAmPi wrote:Persoonlijk vindek da gamerke zijn kunstwerkjes een paar etapjes hoger staan dan mijn probeersels.
Al kan ik bij zijn gerechten gerust een passend biertje vinden
Oh fijn complimentmet0t0 wrote:Dat zou pas een mooie samenwerking zijn!ShAmPi wrote:Persoonlijk vindek da gamerke zijn kunstwerkjes een paar etapjes hoger staan dan mijn probeersels.
Al kan ik bij zijn gerechten gerust een passend biertje vinden
Ik begrijp ook nog altijd niet van waar die naam komt Ik zou een blauwe taart verwachten. Maar dat is het dus niet.Sora_Lizard wrote:Ziet er goed uit maar de Smurfen zijn hem gesmeerd.
Hou op . . . ik krijg honger!gamerke1992 wrote:Ik begrijp ook nog altijd niet van waar die naam komt Ik zou een blauwe taart verwachten. Maar dat is het dus niet.Sora_Lizard wrote:Ziet er goed uit maar de Smurfen zijn hem gesmeerd.
Deze heeft btw een bodem van pudding en abrikoos. Daarbovenop dan slagroom en witte chocolade.
nope, die hebben de taart op zich gekregen en zijn nu Smurfenmoes...Sora_Lizard wrote:Ziet er goed uit maar de Smurfen zijn hem gesmeerd.