Re: Verjaardagstopic
189Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
190Een late gelukkige verjaardag alleszinsRoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Had jij je geboortedatum ingevuld op je profiel? Enkel dan verschijnt het hier onderaan het forum?
191Dan maken we het toch goed?RoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Hoe oud ben je geworden?
192Nog van harte Roy! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad!RoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het sowieso erg slecht in de gaten houd en alleen mee ga in het feestgedruis als anderen hier iets plaatsen...
193Sjah je geboortedatum is niet ingevuld in je profiel.
We kunnen het ook niet ruiken he als iemand verjaard...
Anyway toch nog een late proficiat
Schol!
We kunnen het ook niet ruiken he als iemand verjaard...
Anyway toch nog een late proficiat
Schol!
194' t Is ook niet omdat mensen uw verjaardag vergeten, dat het plots uw 'echte' vrienden niet meer zijn he. Ik heb gatenkaasgeheugen qua data dus de verjaardagen van m'n maten weet ik echt niet vanbuiten. Ik weet wel wanneer ze 'ongeveer' verjaren maar exact? Prolly not.
Maar dus ook nog een late gelukkige verjaardag gewenst.
Maar dus ook nog een late gelukkige verjaardag gewenst.
195Ik weet wel van mijn beste vrienden wnr ze verjaren maar kan ze dan ook op een hand tellen. En ja ik heb die datum niet ingevuld dan xp Merci mensen
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk