Re: Verjaardagstopic

189
Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Image

190
RoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Een late gelukkige verjaardag alleszins :)
Had jij je geboortedatum ingevuld op je profiel? Enkel dan verschijnt het hier onderaan het forum? :taart:
Image

191
RoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
Dan maken we het toch goed? :)
Hoe oud ben je geworden? :)

192
Nog van harte Roy! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het sowieso erg slecht in de gaten houd en alleen mee ga in het feestgedruis als anderen hier iets plaatsen... :shh:
Image

194
' t Is ook niet omdat mensen uw verjaardag vergeten, dat het plots uw 'echte' vrienden niet meer zijn he. Ik heb gatenkaasgeheugen qua data dus de verjaardagen van m'n maten weet ik echt niet vanbuiten. Ik weet wel wanneer ze 'ongeveer' verjaren maar exact? Prolly not.

Maar dus ook nog een late gelukkige verjaardag gewenst. ;)
Image