Re: Je laatste aankoop (geen games)
2026Het is echt lang geleden dat ik nog eens een LEGO set gebouwd heb, door ze hier allemaal te zien passeren, begint de interesse toch terug te komen. Alleen het bekende probleem: plaatsgebrek... 
Je bent wel eerlijk genoeg om te vermelden dat je hoopt er winst op te maken. Je vermeldt er helaas geen prijs bij. Ook is niet duidelijk of de verzendkosten en de invoerkosten (belasting) voor de partij van 9 stuks is of per poppetje!dividedx11 wrote: 21 Jul 2025 17:40Deze wou ik al even hebben, welk flink voor in de buidel moeten tasten. €13 voor het item, €26 verzending en ongeveer €35 invoerkosten...
Vandaar besloten om er 9 te bestellen, in de hoop dat ik ze met winst kan doorverkopen![]()

NTGSruler wrote: 09 Sep 2025 17:05 Fantastisch Marty. Succes ermee. Op naar die PS5 Pro![]()
Als je met 1 arm roeit, zie je jezelf dan in rondjes draaien op de map?![]()
Oh ja, dat gaat dan inderdaad niet lukken.Marty wrote: 11 Sep 2025 10:37 Er worden geen rondjes gedraaid als je met 1 roeit.
Als Kayak vr 2 aparte peddels heeft zou het kunnen als ik de controllers vast kan maken aan de machine.
Maar aangezien kayakvr maar 1 peddel heeft gaat dit niet werken. Helaas. Zou anders wel cool zijn
Roei 500m met 1 arm?Marty wrote: 19 Sep 2025 15:55 Andere app ervoor gevonden, niet gratis maar wel beter:
Ps: er zitten trophies in om te behalen![]()
Echt helemaal iets voor jou!Marty wrote: 19 Sep 2025 15:55 Andere app ervoor gevonden, niet gratis maar wel beter:
Ps: er zitten trophies in om te behalen![]()