Re: Je laatste aankoop (geen games)

2027
Image
Deze wou ik al even hebben, welk flink voor in de buidel moeten tasten. €13 voor het item, €26 verzending en ongeveer €35 invoerkosten...

Vandaar besloten om er 9 te bestellen, in de hoop dat ik ze met winst kan doorverkopen :P
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

2028
dividedx11 wrote: 21 Jul 2025 17:40
Image
Deze wou ik al even hebben, welk flink voor in de buidel moeten tasten. €13 voor het item, €26 verzending en ongeveer €35 invoerkosten...

Vandaar besloten om er 9 te bestellen, in de hoop dat ik ze met winst kan doorverkopen :P
Je bent wel eerlijk genoeg om te vermelden dat je hoopt er winst op te maken. Je vermeldt er helaas geen prijs bij. Ook is niet duidelijk of de verzendkosten en de invoerkosten (belasting) voor de partij van 9 stuks is of per poppetje! :D :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2029
Voor me zelf een roei apparaat aangeschaft. Toch weer beetje wat aan m'n conditie doen. Tot nu toe aardig veilig voor m'n knieën. En door de 2 aparte hendels kan ik nog altijd roeien ookal als ik last heb van een van m'n polsen/armen. Want dan gebruik ik maar 1 hendel.
En in vergelijking met andere roei machines waar je alleen de hendel naar je toe kan trekken kan ik met deze echt roei bewegingen maken.
Image
Scherm die je ziet op de foto hoort er niet bij. Maar deze is wel te koppelen aan een app waar je virtueel tegen anderen kan roeien.
Image
Dit was m'n eerste sessie met anderen. Geen idee of ze er live bijzitten, denk het haast wel want op gegeven moment had ik iemand in gehaald en toen leek het beetje een wedstrijdje te worden.

Groot gedeelte van de app is gratis maar de 3d maps zitten achter een abbo. Maar je krijgt er 2 om te doen per maand. Maar zo'n verschil zit er niet in met een 2d versie map.

Dacht met 3d dat je echt het landschap vanuit je eigen ogen dan zou zien.
Image

2037
Marty wrote: 11 Sep 2025 10:37 Er worden geen rondjes gedraaid als je met 1 roeit.

Als Kayak vr 2 aparte peddels heeft zou het kunnen als ik de controllers vast kan maken aan de machine.

Maar aangezien kayakvr maar 1 peddel heeft gaat dit niet werken. Helaas. Zou anders wel cool zijn
Oh ja, dat gaat dan inderdaad niet lukken.
Maar ik doelde eerder op de makers van de roeimachine die VR ondersteuning maken voor de 3D mode die ze nu al hebben. Dat zou ook leuk zijn :)
Image