+++ the order 1886 was een leuk tussendoortje
--- heb omdat het zo makkelijk is alle trophies behaald, behalve van die collectibles. Ik heb echt geen zin om alles nog te gaan zoeken
+++ volgende game is fallout 4
maar, ik heb niets misdaan mevrouwW.O.L.F. wrote:Wat is dat hier met die quotes? Ligt het nu gewoon aan gamefreak of is er meer aan de hand?
+++ Prachtig weertje
--- Te veel werk, zoals altijd, maar ik bewaak mijn rust, anders zou ik nog helemaal doordraaien
Bij mij verzend het snel (meestal Amazon) maar blijft het zo "zweven" wanneer het in België isShAmPi wrote:Me comprende
Wat ik vooral lastig vindt is dat de winkel er lang over doet om pakje te verzenden.
Zo heb ik 20/02 schoenen (die in stock zijn) besteld bij laredoute en ze hebben het zelfs nog niet verzonden.
Ik had anders verwacht van zo'n grote winkel
Dat is een speciale regeling waarbij ik de redenatie wel deels kan volgen. Maar als je nu meer dagen langer dan 8u werkt dan dat je dagen minder dan 8u werkt, is die regeling niet echt rechtvaardig.Ligeiro wrote:bij de post krijg je 8u per dag betaald, heb je vroeger gedaan is dat mooi meegenomen, moet je langer dan 8u werken, dan heb je geen overuren. zo compenseren ze voor de keren dat je vroeger naar huis kan, maar toch 8u betaald wordtdaviduvel wrote:Hoe komt dat?Ligeiro wrote:--- 10 uur straight gewerkt, maar 8 uur betaald..
En bovendien ook niet echt pedagogische verantwoordColossus wrote:+++ midweekje weg met het gezin naar Landal
+++ even heerlijk een weekje vakantie en genieten met 3en
+++ ga dus 2x dit jaar op vakantie, er is een kind bij en ineens gaat dat geld rollen
--- de kleine krijg door wat ik game overdag, wat dus inhou dat ik aktie games zoals BF4 en Witcher alleen maar in den avond kan spelen als de kleine slaapt....
++/-- dat word littlebig planet enzo overdag gamen...
--- babyTV is zo simpel als simpel