Re: Welke games ga je deze maand kopen?

482
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn :idea:
Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopen :smug:
Oké. Nu we het hier allemaal over eens zijn: wat is ons plan van aanpak? Misschien maar een apart subforum voor deze heist aanmaken? :D
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

483
paveman wrote:
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn :idea:
Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopen :smug:
Oké. Nu we het hier allemaal over eens zijn: wat is ons plan van aanpak? Misschien maar een apart subforum voor deze heist aanmaken? :D
Misschien best, want wie weet wie er allemaal meeleest :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

485
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn :idea:
Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopen :smug:
Als we het doen, doen we het direct groots. We moeten ook aan onze toekomst denken
Ya'll gonna need a wheelman... :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

489
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen :lol: Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten :|
Staken die ook niet? :p
Waarschijnlijk wel, de enigste reden waarom dit forum nog niet opgerold is ;)
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

490
Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen :lol: Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten :|
verwonderd je dat ? hieronder nog een recente foto van een bijeenkomst van de forumleiding hier (die de achter de schermen werken dan)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

494
zenmaster wrote:
Ligeiro wrote:
zenmaster wrote:--- Ellendige post staakt weer
Problemen met postbodes toch? Hm? :)
Weet ge waaróm mijn collega's staken? Hm?
Haha, da was maar om u te plagen :P En ja, meestal staken mensen die te lui zijn om meer of langer te werken, maar in het geval van vandaag weet ik het niet. :P
Teveel moeten doen met te weinig mensen (als ik mij niet vergis). Net zoals de cipiers in Wallonië al meer dan een maand aan het staken zijn ;)
Image
cron