Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopenMr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn
Re: Welke games ga je deze maand kopen?
482Oké. Nu we het hier allemaal over eens zijn: wat is ons plan van aanpak? Misschien maar een apart subforum voor deze heist aanmaken?Toon8 wrote:Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopenMr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn
483Misschien best, want wie weet wie er allemaal meeleestpaveman wrote:Oké. Nu we het hier allemaal over eens zijn: wat is ons plan van aanpak? Misschien maar een apart subforum voor deze heist aanmaken?Toon8 wrote:Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopenMr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn
484Als we het doen, doen we het direct groots. We moeten ook aan onze toekomst denkenToon8 wrote:Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopenMr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn
485Ya'll gonna need a wheelman...Mr.Wolf wrote:Als we het doen, doen we het direct groots. We moeten ook aan onze toekomst denkenToon8 wrote:Geen bank maar gewoon een winkel waar ze games verkopenMr.Wolf wrote: Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
486Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten
487Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten
488Staken die ook niet?Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten
Zeurpiet van het jaar 2014
489Waarschijnlijk wel, de enigste reden waarom dit forum nog niet opgerold isCaptain Witwicky wrote:Staken die ook niet?Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten
490verwonderd je dat ? hieronder nog een recente foto van een bijeenkomst van de forumleiding hier (die de achter de schermen werken dan)Toon8 wrote:Ik had niet gedacht dat er hier zoveel bereidwillige zijn om criminele feiten te plegen Waarschijnlijk worden we al in de gaten gehouden door de geheime diensten
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
491Problemen met postbodes toch? Hm?zenmaster wrote:--- Ellendige post staakt weer
Weet ge waaróm mijn collega's staken? Hm?
492Tell me about it... Nu niet op die post maar alles hier in België staakt gewoon. Triest gewoon.zenmaster wrote:--- Ellendige post staakt weer
493Haha, da was maar om u te plagen En ja, meestal staken mensen die te lui zijn om meer of langer te werken, maar in het geval van vandaag weet ik het niet.Ligeiro wrote:Problemen met postbodes toch? Hm?zenmaster wrote:--- Ellendige post staakt weer
494Teveel moeten doen met te weinig mensen (als ik mij niet vergis). Net zoals de cipiers in Wallonië al meer dan een maand aan het staken zijnzenmaster wrote:Haha, da was maar om u te plagen En ja, meestal staken mensen die te lui zijn om meer of langer te werken, maar in het geval van vandaag weet ik het niet.Ligeiro wrote:Problemen met postbodes toch? Hm?zenmaster wrote:--- Ellendige post staakt weer
495Van de Walen is dat te begrijpen en ik snap dat dat niet de leukste jobs zijn, maar zoek dan een andere job he. Je kiest er wel voor.