ShAmPi wrote:Wete. Je was er niet bij.
Ik heb geen probleem met de andere types maar ze moeten andere mensen met rust laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die anderen niet met rust kunnen laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die oude dames aan kant duwen om eerste op tram te zijn.
Ik denk dat jij gewoon in mijn bericht het woord hetero en ergeren leest en direct in de aanval gaat...
Ik heb enkele holebi vrienden. Mijn nicht is zelfs getrouwd met een ander madam.
Ook is er een maat die het heel moeilijk gehad heeft daarmee.
Zijn ouders zijn jehova en hebben hem verstoten, vroeger op zijn eerste school liet iedereen hem vallen toen hij uit de kast kwam, en bij ons op school bleef iedereen gewoon hetzelfde doen. Daar krijg ik nu nog een bedankt voor.
Maar ik zie niet in waarom je moet lopen verdedigen omdat ik me ergerde aan homos die die denken dat ze onschendbaar zijn net omdat ze homo zijn?
Misbruik maken aan het homo zijn gaat voor mij en ook andere homo's te ver.
Ik ga toch helemaal niet in de aanval? Ik wil gewoon zeggen dat er in elke bevolkingsgroep (man, vrouw, jong, oud, migratieachtergrond, geen migratieachtergrond, LGBTQI, hetero, ...) stereotypen of klootzakken, maar even goed niet-stereotype of heel lieve mensen zijn. Dat is het enige wat ik wou zeggen. Jammer dat je dat als een aanval of als ergeren ziet.