Re: Wist je dat...

63
W.O.L.F. wrote:Jullie zitten we in het foute topic eh...

Wist je dat een baarmoederwand slecht 3 decibel tegen houdt, geen luide concerten voor zwangere dames dus...

Fixed :) De discussie is terug te vinden in het vragentopic.
Image

64

Wist je dat een baarmoederwand slecht 3 decibel tegen houdt, geen luide concerten voor zwangere dames dus...
Vandaar ook dat baby's al gelijk de stem van de ouders herkennen na de geboorte... :)
Image

65
Wist je dat:
Een nest van 5.000 wespen vangt dagelijks 105.000 vliegen en muggen, dat is een gigantische hoeveelheid. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

66
Sora_Lizard wrote:Wist je dat:
Een nest van 5.000 wespen vangt dagelijks 105.000 vliegen en muggen, dat is een gigantische hoeveelheid. :cool:
Waar komen die muggen dan nog vandaan :O

Edit: Ik heb er net al 1 gevangen, nog niet zo goed als die wespen, maar wel een begin! :P
Image

67
Kolm wrote:
Sora_Lizard wrote:Wist je dat:
Waar komen die muggen dan nog vandaan :O

Edit: Ik heb er net al 1 gevangen, nog niet zo goed als die wespen, maar wel een begin! :P
Ik zal wat gele en zwarte verf voor je kopen en een stel vleugels voor je maken . . . . :P
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

69
Ik heb net mijn eerste mini muggebeet gehad, ik dank de vleermuizen die er ook heel wat opeten :)
Er is trouwens een uitroeiingsoplossing voor muggen, iets met det de mug zelf kline plasjes water giftig gaat maken en uiteindelijk zelf sterft, ben alleen vergeten hoe het heet :p

70
paveman wrote:

Vandaar ook dat baby's al gelijk de stem van de ouders herkennen na de geboorte... :)
En hoe ouder ze worden hoe minder ze luisteren naar die stem :D :cry:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

73
paveman wrote:Hahaha! Ik moet wel zeggen dat dit ook per kind verschilt. Onze zoon van 4 1/2 luistert nog steeds vele malen beter dan zijn zusje van 2 1/2...
Bij ons is dat ook wel zo, ons jongste is volop in de ik ben 2 en zeg NEE fase :/
Pffft... Dat ze daar maar rap uit is.
Over het algemeen hebben we wel 2 flinke koters :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

74
Stany7 wrote:
paveman wrote:Hahaha! Ik moet wel zeggen dat dit ook per kind verschilt. Onze zoon van 4 1/2 luistert nog steeds vele malen beter dan zijn zusje van 2 1/2...
Bij ons is dat ook wel zo, ons jongste is volop in de ik ben 2 en zeg NEE fase :/
Pffft... Dat ze daar maar rap uit is.
Over het algemeen hebben we wel 2 flinke koters :love:
Wist je dat dat betekent dat hij zijn eerste stappen richting onafhankelijkheid zet :) Bovendien leert hij nog sterker dat hij invloed heeft op zijn omgeving (baby's hebben dat door vanaf ze beginnen wijzen naar zaken, dan hebben ze door dat jij dan kijkt naar wat ze aanwijzen) :)