Wist je dat....
we gisteren de Hollanders afgedroogd hebben in het hockey in de halve finale in Rio ?
Re: Wist je dat...
62Jullie zitten we in het foute topic eh...
Wist je dat een baarmoederwand slecht 3 decibel tegen houdt, geen luide concerten voor zwangere dames dus...
Wist je dat een baarmoederwand slecht 3 decibel tegen houdt, geen luide concerten voor zwangere dames dus...
63W.O.L.F. wrote:Jullie zitten we in het foute topic eh...
Fixed
64Vandaar ook dat baby's al gelijk de stem van de ouders herkennen na de geboorte...W.O.L.F. wrote:Jullie zitten we in het foute topic eh...
65Wist je dat:
Een nest van 5.000 wespen vangt dagelijks 105.000 vliegen en muggen, dat is een gigantische hoeveelheid.
Een nest van 5.000 wespen vangt dagelijks 105.000 vliegen en muggen, dat is een gigantische hoeveelheid.
66Waar komen die muggen dan nog vandaanSora_Lizard wrote:Wist je dat:
Edit: Ik heb er net al 1 gevangen, nog niet zo goed als die wespen, maar wel een begin!
67Ik zal wat gele en zwarte verf voor je kopen en een stel vleugels voor je maken . . . .Kolm wrote:Waar komen die muggen dan nog vandaanSora_Lizard wrote:Wist je dat:
Edit: Ik heb er net al 1 gevangen, nog niet zo goed als die wespen, maar wel een begin!
68Ik denk niet dat ik het waard ben... De muggen staan voorlopig ver voor met 5 muggenbeten vs 1 dode mug... 
69Ik heb net mijn eerste mini muggebeet gehad, ik dank de vleermuizen die er ook heel wat opeten 
Er is trouwens een uitroeiingsoplossing voor muggen, iets met det de mug zelf kline plasjes water giftig gaat maken en uiteindelijk zelf sterft, ben alleen vergeten hoe het heet
Er is trouwens een uitroeiingsoplossing voor muggen, iets met det de mug zelf kline plasjes water giftig gaat maken en uiteindelijk zelf sterft, ben alleen vergeten hoe het heet
70En hoe ouder ze worden hoe minder ze luisteren naar die stempaveman wrote:Vandaar ook dat baby's al gelijk de stem van de ouders herkennen na de geboorte...W.O.L.F. wrote:Jullie zitten we in het foute topic eh...
71Hahaha! Ik moet wel zeggen dat dit ook per kind verschilt. Onze zoon van 4 1/2 luistert nog steeds vele malen beter dan zijn zusje van 2 1/2...
72Wist je dat een pindanoot geen noot is maar een peulvrucht...
En een walnoot is ook geen noot is maar een steenvrucht zoals een perzik...
73Bij ons is dat ook wel zo, ons jongste is volop in de ik ben 2 en zeg NEE fase :/paveman wrote:Hahaha! Ik moet wel zeggen dat dit ook per kind verschilt. Onze zoon van 4 1/2 luistert nog steeds vele malen beter dan zijn zusje van 2 1/2...
Pffft... Dat ze daar maar rap uit is.
Over het algemeen hebben we wel 2 flinke koters
74Wist je dat dat betekent dat hij zijn eerste stappen richting onafhankelijkheid zetStany7 wrote:Bij ons is dat ook wel zo, ons jongste is volop in de ik ben 2 en zeg NEE fase :/paveman wrote:Hahaha! Ik moet wel zeggen dat dit ook per kind verschilt. Onze zoon van 4 1/2 luistert nog steeds vele malen beter dan zijn zusje van 2 1/2...
Pffft... Dat ze daar maar rap uit is.
Over het algemeen hebben we wel 2 flinke koters
75nope, wist ik nietKolm wrote:Wist je dat een pindanoot geen noot is maar een peulvrucht...