Re: Je laatste aankoop (geen games)
648Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
650heh ? noemen jullie dat een kruimelbroodje ? dat is toch gewoon een croissant ?Sora_Lizard wrote:Een kruimelbroodje. Drie om precies te zijn.
651Ik noem het een kruimelbroodje. De meesten noemen het een croissant.
652Alleen spreken jullie Nederlanders dat wel anders uit dacht ikwas het niet zoiets als 'krasantjes' ipv op zen Frans?Sora_Lizard wrote:Ik noem het een kruimelbroodje. De meesten noemen het een croissant.
653Inderdaad, veel mensen spreken het zo uit.gamerke1992 wrote:Alleen spreken jullie Nederlanders dat wel anders uit dacht ikwas het niet zoiets als 'krasantjes' ipv op zen Frans?Sora_Lizard wrote:Ik noem het een kruimelbroodje. De meesten noemen het een croissant.
654ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
656Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
Ik zeg toch ook niet tegen jan en alleman dat mijn urine een pils/bier is?
657Dit. +1ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
658ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
659Ik dacht dat dat bij jou juist wel het geval was.ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
660OT
het zijn de vissen die ik in huis heb gehaald, niet het volledig aquarium
het zijn de vissen die ik in huis heb gehaald, niet het volledig aquarium