heh ? noemen jullie dat een kruimelbroodje ? dat is toch gewoon een croissant ?Sora_Lizard wrote:Een kruimelbroodje. Drie om precies te zijn.
Alleen spreken jullie Nederlanders dat wel anders uit dacht ikSora_Lizard wrote:Ik noem het een kruimelbroodje. De meesten noemen het een croissant.

Inderdaad, veel mensen spreken het zo uit.gamerke1992 wrote:Alleen spreken jullie Nederlanders dat wel anders uit dacht ikSora_Lizard wrote:Ik noem het een kruimelbroodje. De meesten noemen het een croissant.was het niet zoiets als 'krasantjes' ipv op zen Frans?
Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen

Dit. +1ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
Ik zeg toch ook niet tegen jan en alleman dat mijn urine een pils/bier is?
ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen
Ik dacht dat dat bij jou juist wel het geval was.ShAmPi wrote:Ik frons mijn wenkbrauwen altijd als ze PILS/BIER zeggen tegen een heineken...Gamefreak wrote:ik frons mijn wenkbrauwen altijd als jullie 'een zakje patat' tegen een portie frieten zeggen