Re: Het afdwaaltopic

706
Deze namiddag opnieuw tegen Engeland. Ik ben benieuwd wat ze nu zullen doen. Vorige wedstrijd tegen Engeland vond ik de saaiste die ze op dit WK gespeeld hebben, dus hopelijk nu wat boeiender. Al was het natuurlijk wel een prachtige goal :O

Re: Het afdwaaltopic

711
Kroatië doe alles beter ma diene dwazen Argentijn beslist da Frankrijk wk moe winnen. Penalty was onvrijwillig handsspel en vrije trap was een meer dan duidelijke duik van griezmann. Idd die goal van Ivan was fantastisch. Hopelijk lukt et om alsnog te winnen!!!

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

712
fsterchele23 wrote:Kroatië doe alles beter ma diene dwazen Argentijn beslist da Frankrijk wk moe winnen. Penalty was onvrijwillig handsspel en vrije trap was een meer dan duidelijke duik van griezmann. Idd die goal van Ivan was fantastisch. Hopelijk lukt et om alsnog te winnen!!!

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Sjah

Arbiter Frankrijk - België had ook een voorkeur precies toen...
Image

Re: Het afdwaaltopic

713
ShAmPi wrote:
fsterchele23 wrote:Kroatië doe alles beter ma diene dwazen Argentijn beslist da Frankrijk wk moe winnen. Penalty was onvrijwillig handsspel en vrije trap was een meer dan duidelijke duik van griezmann. Idd die goal van Ivan was fantastisch. Hopelijk lukt et om alsnog te winnen!!!

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Sjah

Arbiter Frankrijk - België had ook een voorkeur precies toen...
Maakt et daarmee nie beter en Kroatië heeft et al langer problemen met die scheidsen. Pickford keeper van engeland mocht ook zomaar stuts planten op mandzukic zonder gevolgen.

Kvind Kroatië ook beter tegen Frankrijk dan België tot nu toe

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

715
paveman wrote:Klopt helemaal soi. Duidelijk schwalbe en onbegrijpelijk dat er met inzet van de VAR juist alsnog een verkeerde beslissing wordt gemaakt. Het lijkt over en uit maar ik hoop nog op een wonder....
Ale Frankrijk wereldkampioen en over 4 jaar dan Brazilië zeker me neymar als ambassadeur van da wk

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

717
NTGSruler wrote:Bah. Saaie Wereldkampioen. Geen meter teveel gelopen, zich constant laten vallen.. Hatelijke ploeg Frankrijk. Die VAR beslist dat Frankrijk Wereldkampioen wordt. Met 1-1 aan de rust wordt het nog een andere wedstrijd.
Die eerste goal was ook door een foutieve beslissing dus maakt er ma 1-0 vo Kroatië van :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

719
De eerste helft was vreselijk om naar de Fransen te kijken, Kroatië deed het bijzonder goed. In de tweede helft heeft Frankrijk wel 2 mooie goals gemaakt, maar dat was toch het eerste echt mooie van hen dat ik gezien heb (buiten een paar goals tegen Argentinië dan). Ik had het Kroatië veel meer gegund, maar ja... :|

Re: Het afdwaaltopic

720
Kolm wrote:Yay, weer bikkel gehaald... :|

Was vandaag niet wakker te krijgen, ook nog een paar uur op de zetel geslapen en nu ook moe. Maar het is buiten eindelijk aan het afkoelen en heb ramen en deuren even helemaal openstaan. Zo kan ik helaas niet gaan slapen...

Positieve: Kolm vs muggen: 2 - 0!
Om er vanmorgen achter te komen dat het eigenlijk 2-6 geworden is....? :P :lol:
Image
cron