Re: Je laatste aankoop (geen games)
77280 €Ligeiro wrote:Mag ik vragen hoeveel?coolgamer wrote:Een darth vader fx lightsaber master replica gekocht
http://www.iloveswords.com/images/movie ... /SW207.jpg
81RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno?
Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik vanShAmPi wrote:cinema
nee?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
82Een master grade gundam model kit en een darth vader comic gekocht bij comixcity in roeselare.
83coolgamer wrote:Een master grade gundam model kit en een darth vader comic gekocht bij comixcity in roeselare.
oooooeeeeeh, welke gundam?
84Het is soms erg moeilijk om op sommige posts niet te reageren. Toch wil ik er nog eens op wijzen dat we zeker moeten proberen zoveel mogelijk ontopic te blijven.
Voor mij was een nieuwe aanschaf in de vorm van een router aanleiding om ook de prestaties zichtbaar te maken. Daarbij had ik kunnen bedenken dat anderen hierop graag zouden willen reageren met de prestaties van hun eigen internetverbinding. Daar er blijkbaar behoefte bestaat aan soortgelijk vergelijkingsmateriaal heb ik een nieuw topic gestart over internetsnelheden. Hierin kunnen we niet alleen vergelijken maar elkaar ook tips geven over het verbeteren van de prestaties.
Voor mij was een nieuwe aanschaf in de vorm van een router aanleiding om ook de prestaties zichtbaar te maken. Daarbij had ik kunnen bedenken dat anderen hierop graag zouden willen reageren met de prestaties van hun eigen internetverbinding. Daar er blijkbaar behoefte bestaat aan soortgelijk vergelijkingsmateriaal heb ik een nieuw topic gestart over internetsnelheden. Hierin kunnen we niet alleen vergelijken maar elkaar ook tips geven over het verbeteren van de prestaties.
86Met al de films die dit jaar uitkomen is het zeker een goede investering! Ik ga dit jaar veel te veel geld uitgeven aan de cinema denk ikGrapjas wrote:RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno?Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik vanShAmPi wrote:cinema
nee?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb pas nieuwe handschoenen gekocht om te airsoften.
87Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van makenGrapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van
Toen wij een tijdje verbleven in Utrecht voor Erasmus een paar jaar geleden, had hun keten "Pathé" ook zoiets. Ook lekker mijn geld uit gehaald toen
OT: YUMMIE!
88Dat benk momenteel aant etenSanity penguin wrote:Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van makenGrapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van
Toen wij een tijdje verbleven in Utrecht voor Erasmus een paar jaar geleden, had hun keten "Pathé" ook zoiets. Ook lekker mijn geld uit gehaald toen
OT: YUMMIE!
89DeathschyteLigeiro wrote:coolgamer wrote:Een master grade gundam model kit en een darth vader comic gekocht bij comixcity in roeselare.
oooooeeeeeh, welke gundam?
Last edited by coolgamer on 18 Apr 2015 22:42, edited 1 time in total.