280 €Ligeiro wrote:Mag ik vragen hoeveel?coolgamer wrote:Een darth vader fx lightsaber master replica gekocht
http://www.iloveswords.com/images/movie ... /SW207.jpg
RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno?
Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik vanShAmPi wrote:cinema
nee?
coolgamer wrote:Een master grade gundam model kit en een darth vader comic gekocht bij comixcity in roeselare.
Met al de films die dit jaar uitkomen is het zeker een goede investering! Ik ga dit jaar veel te veel geld uitgeven aan de cinema denk ikGrapjas wrote:RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno?Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik vanShAmPi wrote:cinema
nee?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van makenGrapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van

Dat benk momenteel aant etenSanity penguin wrote:Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van makenGrapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van
Toen wij een tijdje verbleven in Utrecht voor Erasmus een paar jaar geleden, had hun keten "Pathé" ook zoiets. Ook lekker mijn geld uit gehaald toen
OT:YUMMIE!
DeathschyteLigeiro wrote:coolgamer wrote:Een master grade gundam model kit en een darth vader comic gekocht bij comixcity in roeselare.
oooooeeeeeh, welke gundam?