Mooie opstelling, NTGSruler!
En proficiat aan onze kapitein! Ge zult wel iets vinden om uw reistijd met het openbaar vervoer in te vullen
+++ Zalig weer om te gamen
--- Redelijk wat hoofdpijn vandaag...
+++ Kat die eindelijk eens rustig heeft geslapen vannacht. Waardoor ik ook rustiger kon slapen dan anders wanneer hij na een paar uur al zit te janken
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8177@Met0t0: bedankt!!
@Captain: Proficiat! Ik heb 16 jaar 2u gereden om te gaan werken.. Op den duur wordt jhe dat gewoon. Zolang het maar je kosten betaald.
@Captain: Proficiat! Ik heb 16 jaar 2u gereden om te gaan werken.. Op den duur wordt jhe dat gewoon. Zolang het maar je kosten betaald.
8178Proficiat Witwicky en ja da wa snelste tijd zetten op francochamp. Ik had 1:46.029 en ruler heeft 1:46.696 gereden. Ik ben wel elke dag kunnen gaan voor een poging en ruler heeft et in 1x gedaan, dus hieruit moet je zeker niet afleiden dak beter zen dan ruler, in tegendeel :-PCaptain Witwicky wrote:AWESOME!Kolm wrote:+++ Site omgezet van http naar https!
fsterchele23 wrote:+++ f1 2018 gewonnen in gamemania whoopWas dat met die wedstrijd om de beste tijden neer te zetten? Welke hadden jullie? Ik kon helaas niet meedoen door tijdsgebrek anders had ik het ook eens geprobeerd.NTGSruler wrote:++++ F1 2018 gewonnen in Game Mania whoop
...eerst helemaal niks...dan vorige week een tijdelijke job aanbieding, en dan 2 dagen in die tijdelijke job krijg ik...
+++ IK HEB WERK!!! VAST WERK!!!
--- Zonder auto moet ik wel 2 uren reizen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8179Hehe ik heb vrijdag een 1.45.595 neergezet op Francorchamps na wat meer tijd met de game te hebben gehad
8180Khint toch gezeid dagge der zeker onder ging graken.NTGSruler wrote:Hehe ik heb vrijdag een 1.45.595 neergezet op Francorchamps na wat meer tijd met de game te hebben gehad
+ abunai was cv, maar volgend jaar toch ma festivalleke doen. Ik kan me daar meer uitleven én ik kan met daar beter inhouden met kopen al heb ik eigenlik niet veel gekocht en ook niet voor hoge prijzen.
- morgen weer werken en ik heb geen zin
- men maag ligt in de knoop met allerlei twijfels enzo
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8181+Nog eens op forum kijken
+/-Weinig actief laatste tijd
-Soms zegt gamen me niet veel meer
+Werk en andere verplichtingen gaan voor
-Heb nog steeds geen HDR tv of gegamed in 4K
-Nieuwe tv kopen is onnodig, maar wel graaf
....
+/-Weinig actief laatste tijd
-Soms zegt gamen me niet veel meer
+Werk en andere verplichtingen gaan voor
-Heb nog steeds geen HDR tv of gegamed in 4K
-Nieuwe tv kopen is onnodig, maar wel graaf
....
8182+++ Wat je met een fiets, een fietskar en heel gorte fietstassen al niet kan doen. Gisteren 42l verf dwars door Gent gereden (40 min onderweg geweest), vandaag naar de ikea zonder fietskar en dan nog gigantisch veel kunnen meenemen. Stiekem een beetje trots
8183+ - + 42 Liter? Gaan jullie Gent een ander kleurtje geven?
8184++++ 3 voorrondes doorkomen en kwalificeren voor CL: het is 'ons' (AFC Ajax) gewoon gelukt!!!
8185@ Kapitein....
de vuilkar ? euh, het is maar een gewone vraag, uit interesse....
de vuilkar ? euh, het is maar een gewone vraag, uit interesse....
8186Er zit ook nog primer bij en we kunnen de keuken en badkamer inderdaad ongeveer 4 lagen geven Maar er was zo'n grote korting op dat het echt de moeite wasSora_Lizard wrote:+ - + 42 Liter? Gaan jullie Gent een ander kleurtje geven?
- Nu nog wachten om de elektricien en de klusjesman
+++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben (We hebben nog geen kleuren gekocht)
8187Een "truuk" welke mijn maat die prof verver is me laten weten heeft.W.O.L.F. wrote:Er zit ook nog primer bij en we kunnen de keuken en badkamer inderdaad ongeveer 4 lagen geven Maar er was zo'n grote korting op dat het echt de moeite wasSora_Lizard wrote:+ - + 42 Liter? Gaan jullie Gent een ander kleurtje geven?
- Nu nog wachten om de elektricien en de klusjesman
+++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben (We hebben nog geen kleuren gekocht)
Laat je primer kleuren in je finish kleur. Dien je maar de helft van de finish meer te kopen.
Alle verfwinkels verzwijgen dit
8188Goed om te weten, gelukkig schilderen we het meeste in het witShAmPi wrote:Een "truuk" welke mijn maat die prof verver is me laten weten heeft.W.O.L.F. wrote: +++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben (We hebben nog geen kleuren gekocht)
Laat je primer kleuren in je finish kleur. Dien je maar de helft van de finish meer te kopen.
Alle verfwinkels verzwijgen dit
+/- De hele dag bezig met meubelen, kleuren en verhuizen, wat een leven...
8189+++ Verhuis komt dichterbij, het gaat goed doen om eindelijk wat meer rust te hebben
--- Er moet toch eigenlijk nog heel wat gedaan worden...
+++ Mooi weer zonder dat het te warm is
--- Er moet toch eigenlijk nog heel wat gedaan worden...
+++ Mooi weer zonder dat het te warm is
8190++++++ Morgen vertrek ik met een paar vrienden naar Nice!