Re: Koken is genieten
91Mijn foto komt van een Samsung tablet S2. Maar denk dat dat hetzelfde probleem is dan met een smartphone.
Haha ik zal het onthouden Ik moet wel zeggen dat ik enorm graag kook (als ik er voldoende tijd voor heb).Sora_Lizard wrote:Als het werk in het hospitaal je niet meer bevalt kun je altijd nog een restaurant beginnen!
hola hola, keukenprins !gamerke1992 wrote:Gerechten die ik pas gemaakt hebt:
witloof gerold in prosciutto op knolselderpurree en een notenmix met peterselie.
Zalm gebakken in een saus van soja en balsamicocrème, samen met blokjes advocado en broccoli.
Tajine met een volledige kip (ik snij die graag in stukken haha) DE klassieker. Witloof, kaas en hesp ovenschotel. (Maar zonder purree) Zelf gemaakt mokka-ijs
Ik heb daar ooit eens chocomousse van gemaakt. Ik vond dat toen wel oké, maar mijn vriendin was er niet voor te vindenW.O.L.F. wrote:Brownies met advocado in plaats van boter. Ze zeggen dat het anders smaakt, maar ik vond ze gewoon fantastisch. Ze smaken alleszins niet super hard naar advocado:
HeheSora_Lizard wrote:Haha, leuke vergiet!
@ ShAmPi, die dingen liggen hier ook bij honderden op het strand. De kalk is vast en zeker goed voor je botten maar pas op je tanden.