Re: Koken is genieten

92
Gerechten die ik pas gemaakt hebt:

witloof gerold in prosciutto op knolselderpurree en een notenmix met peterselie.
Image
Zalm gebakken in een saus van soja en balsamicocrème, samen met blokjes advocado en broccoli.
Image
Tajine met een volledige kip (ik snij die graag in stukken haha)
Image
DE klassieker. Witloof, kaas en hesp ovenschotel. (Maar zonder purree)
Image
Zelf gemaakt mokka-ijs :)
Image
Image

95
Dat ziet er allemaal heel goed uit :cool:

De laatste weken ga ik ook geregeld bij mijn grootouders koken. Mijn oma kan heel goed koken en leert mij allerlei dingen maken, da's een goede voorbereiding voor als ik het huis uit ben :P

97
gamerke1992 wrote:Gerechten die ik pas gemaakt hebt:

witloof gerold in prosciutto op knolselderpurree en een notenmix met peterselie.
Image
Zalm gebakken in een saus van soja en balsamicocrème, samen met blokjes advocado en broccoli.
Image
Tajine met een volledige kip (ik snij die graag in stukken haha)
Image
DE klassieker. Witloof, kaas en hesp ovenschotel. (Maar zonder purree)
Image
Zelf gemaakt mokka-ijs :)
Image
hola hola, keukenprins !

99
W.O.L.F. wrote:Brownies met advocado in plaats van boter. Ze zeggen dat het anders smaakt, maar ik vond ze gewoon fantastisch. Ze smaken alleszins niet super hard naar advocado:
Ik heb daar ooit eens chocomousse van gemaakt. Ik vond dat toen wel oké, maar mijn vriendin was er niet voor te vinden :p
Image

100
Ik veronderstel dat hier iedereen zijn kerstmenu's gaat posten? :P

@Gamerke: zeker dat onze vrouwen elkaar niet kennen? :lol: Ik heb ook eens chocomousse gemaakt van avocado maar ik viel direct door de mand!!!!! Mijn vrouw is echt een zoetemondje :hug:

@ W.O.L.F: aDvocado ken ik niet :P avocado of advocaat zijn twee verschillende dingen. Wel interessant wat je krijgt als je de 2 mixed ;)
Image

104
Haha, leuke vergiet! :lol:

@ ShAmPi, die dingen liggen hier ook bij honderden op het strand. De kalk is vast en zeker goed voor je botten maar pas op je tanden. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

105
Sora_Lizard wrote:Haha, leuke vergiet! :lol:

@ ShAmPi, die dingen liggen hier ook bij honderden op het strand. De kalk is vast en zeker goed voor je botten maar pas op je tanden. ^^
Hehe :)
Vongole is echt lekker indien goed gemaakt :)
En idd die Wieze paste er perfect bij. De 2 erna ook :D
Image