Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9633#jaloers! Iets om naar uit te kijken.ShAmPi wrote:+++ phone gekregen van lokale GM. 19 november 8u mag ik achter ps5
Wanneer heb je je pre order geplaatst?
9634Fantastisch! Dank je wel Sora, Paveman en iedereen hier die er toch wel bij mee leeft! Bedankt!
Die PS5 launch komt langzaam dichter bij..
Die PS5 launch komt langzaam dichter bij..
9635De dag dat het kon. . 9/10/2019 volgens voorschot kassaticketgamerke1992 wrote:#jaloers! Iets om naar uit te kijken.ShAmPi wrote:+++ phone gekregen van lokale GM. 19 november 8u mag ik achter ps5
Wanneer heb je je pre order geplaatst?
9636+++ Idem hier!ShAmPi wrote:+++ phone gekregen van lokale GM. 19 november 8u mag ik achter ps5
Ik mocht nog uit alle tijdsloten kiezen, dus maar voor het eerste gegaan! Dan is kans het kleinste dat er alsnog een wachtrij en drukte ontstaat als het ni zo rap gaat als ze hadden verwacht
9637+++/--- blijft spannend in de VS, normaal moet Biden winnen, hij heeft immers heel wat staten van Trump nipt weten af te snoepen...
9638-------- opgenomen in het ziekenhuis
--- covid en daarbij een zware longontsteking...
--- ik kan tegen vrij veel maar dit is echt extreem afzien. Ik slaap al drie dagen niet meer
--- ik kan tegen vrij veel maar dit is echt extreem afzien. Ik slaap al drie dagen niet meer
9639- - - Dat klinkt niet best goeie vriend. Ik hoop toch dat het snel beter met je gaat, kop op man. Sterkte en beterschap.dividedx11 wrote:-------- opgenomen in het ziekenhuis
Slaap wel!
9640Bedankt Sora! Is inderdaad niet al te best . . . maar komt wel goed....
Veel sterkte ook aan de anderen, het is een jaar van veel miserie en teleurstelling voor velen...
Veel sterkte ook aan de anderen, het is een jaar van veel miserie en teleurstelling voor velen...
9641Dat klopt, Dit jaar hadden we wat mij betreft beter kunnen overslaan . . .
9642Jeetje divided... veel beterschap gewenst weer!!
9643Idd dit is een klote verpilt jaar. Beterschap. Ben zelf er ook nog heel vermoeid van. Maar uiteindelijk komt dat wel goed.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
9644Heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer thuis.dividedx11 wrote:-------- opgenomen in het ziekenhuis
9645Wow! Beterschap Dividedx! Hopelijk is alles snel uit je lijf!