Ten opzichte van de 3e game, was deze vele makkelijker
Moderator: Leaderboard Group

Ik heb hem op de Vita wel uitgespeeld, maar toch nooit voor de platinum gegaan. Geen idee waarom, denk dat het mij na het hoofdverhaal niet meer zo interesseerdeMr.Wolf wrote: 30 Sep 2023 14:12 #70 Assassin's Creed: Liberation
Ten opzichte van de 3e game, was deze vele makkelijkerHad deze ooit op de vita begonnen, maar nooit ver geraakt omdat ik er niet kon inkomen. Deze game had toch wel de makkelijkste optionele objectives van de reeks denk ik. Had wel wat moeilijkheden met 1 van de collectibles omdat IGN deze 50 meter te ver naar boven ofzo had gezet en ik dus dacht deze ooit al opgepikt te hebben.
Dit...Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2023 11:15 Dankje
@Met0t0
Snap ik goed! Al viel het toch nog best goed mee in dit spel... Maar zag ook net dat de vita versie multiplayer had en dat heeft voor mij nooit meerwaarde gehad in een AC spel![]()
Die multiplayer stelde ook niet zo heel veel voor. Was een soort van gevechten/levellen maar niet een real life tegen andere echte personen of echt vechten. Denk meer aan die mobile games waar je poppetje 1 tegen 2 laat vechten en de computer bedenkt dan wie er wint op basis van stats.Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2023 11:15 Dankje
@Met0t0
Snap ik goed! Al viel het toch nog best goed mee in dit spel... Maar zag ook net dat de vita versie multiplayer had en dat heeft voor mij nooit meerwaarde gehad in een AC spel![]()
Ook als je het trilogy pack koopt?Marty wrote: 02 Oct 2023 18:18 Wat ik altijd apart vond is dat als je de AC Chronicles games los in de store koopt je alleen 3 100% games hebt, maar koop je de disc versie (dus alle 3 games) krijg je 1 trophy lijst met een platinum.

Bedankt!Mr.Wolf wrote: 09 Oct 2023 16:18 Zo zo, AC Mirage nu alWas dan toch maar een heel korte game precies
![]()
Congrats trouwens
Return to “PlayStation Network Gaming”