Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11150
Sanity penguin wrote: 05 Oct 2023 13:53
Mr.Wolf wrote: 05 Oct 2023 11:52 Na 3 jaar wachten gisteravond naar Two Steps From Hell live geweest in Brussel en wat een ervaring! Meerdere malen met kippenvel gezeten en soms erg emotioneel. Dit laat zien hoe goed Bergersen is in z'n vak!
Zullen ongetwijfeld Victory gespeeld hebben? Moet wel machtig geweest zijn live :)
Exact :D Is altijd een van m'n favorieten geweest, maar de laatste tijd is Away With Your Fairies een van m'n favorieten geworden en deze hebben ze zelfs 2 keer gespeeld haha. Maar van Battlecry hebben ze idd wel het meeste gespeeld ;)
Image

11153
Dank Mr. Wolf! Dat zie ik zeker. Er mag natuurlijk heel wat gebeuren eer je jezelf genoodzaakt ziet zo'n ingrijpende stap te nemen. Ik hoop ironisch genoeg dat het de start kan zijn tot meer samenwerking en denken en handelen in het belang van onze kinderen, want daar dat is natuurlijk uiteindelijk het allerbelangrijkste...

Nogmaals dank, dit soort berichtjes doen me goed! :hug:
Image

11155
paveman wrote: 09 Oct 2023 11:23 Dank Mr. Wolf! Dat zie ik zeker. Er mag natuurlijk heel wat gebeuren eer je jezelf genoodzaakt ziet zo'n ingrijpende stap te nemen. Ik hoop ironisch genoeg dat het de start kan zijn tot meer samenwerking en denken en handelen in het belang van onze kinderen, want daar dat is natuurlijk uiteindelijk het allerbelangrijkste...

Nogmaals dank, dit soort berichtjes doen me goed! :hug:
Ik ken jouw kinderen en zij zijn het zeker waard om voor te strijden. Ik wens jou en je kinderen het allerbeste! :cool: <3
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11160
--/++ Vrijdag naar de sportarts in het Medisch Sportcentrum. Misschien al eens gezegd hier, ik sukkel nu toch al zeker zo'n 2 jaar, als het niet langer is, met mijn kuit (en) tijdens en vooral na het lopen. Ik heb vermoedelijk destijds eens een scheurtje opgelopen dat ik eigenlijk nooit echt goed heb laten behandelen. Daardoor kan ik niet meer zomaar als ik zin heb een toer gaan lopen, laat staan een opbouw doen in fysieke conditie. Na 2 tot 3x lopen krijg ik last van vooral mijn linkerkuit, simpel gezegd, ik loop steeds aan tegen een (opkomende) zweepslag. Zelfs als ik plyometrics doe in de gym moet ik stoppen omdat die kuit het niet aankan. Ik hoop nu eindelijk eens met een scan een deftige diagnose te stellen, hopelijk via revalidatie terug deftige kilometers te kunnen gaan lopen, eventueel in samenspraak met een podoloog die mijn stand van mijn voeten, loopcadans en bijhorende schoenen kan aanraden. Binnen 2 maand een half word ik er 42. Het begin van het einde... :D
Image