Re: The SHAREfactory
347Dit waren mijn laatste 10 banen voor de platinum trophy van Trackmania:
Ziet er best makkelijk uit toch?
Ziet er best makkelijk uit toch?
349Deze laatste 10 banen? Zit er niet ver vanaf.
Totale speeltijd volgens de ps5: 210 uur.
Dat is dus 200 author medals op campaign tracks en 90 op track of the days.
En dan nog wat coop gespeeld voor de fun.
351Sackboy a big adventure de ripsnorter.
Eerst mijn eigen run voor de trophy op PS4 (9min49) en daarna de run om zenmaster te helpen (9min58)
Eerst mijn eigen run voor de trophy op PS4 (9min49) en daarna de run om zenmaster te helpen (9min58)
352Nice!
Het is mijzelf nog niet gelukt.
Maar ben nu met andere games aan de slag.
353Nipt maar voldoendeKolm wrote: 04 Dec 2024 22:23 Sackboy a big adventure de ripsnorter.
356Nu ik het daarnet zag: Astro Bot moet eigenlijk je eerste game zijn die je speelt op de PS5!met0t0 wrote: 28 Sep 2025 13:51 Nog niks van gespeeld, ziet er toch echt leuk uit met voldoende uitdaging![]()
357Platinum voor Astro's Playroom is al in orde, Astro Bot ga ik zeker kopen, ik vind de gameplay fantastischNTGSruler wrote: 09 Oct 2025 17:18Nu ik het daarnet zag: Astro Bot moet eigenlijk je eerste game zijn die je speelt op de PS5!
359Ik was iemand aan het helpen met PGA Tour voor de online trophy en had bijna zijn hoofd eraf
360Het zou wel grappig zijn mocht het echt effect hebbenKolm wrote: 22 Mar 2026 01:24 Ik was iemand aan het helpen met PGA Tour voor de online trophy en had bijna zijn hoofd eraf![]()