Elke dag is het begin van het einde maar je zit pas op de helft! Sterkte en beterschap!NTGSruler wrote: 11 Oct 2023 14:47 --/++ Binnen 2 maand een half word ik er 42. Het begin van het einde...
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11162Hehe was ook bedoeld als grap Sora Maar het is ook niet meer zoals ik 20 was!
11163De laatste dagen voel ik me heel beroerd, misschien als nasleep van? Wie weet maar daarbij is mijn gevoel voor humor momenteel niet optimaal.NTGSruler wrote: 11 Oct 2023 15:20 Hehe was ook bedoeld als grap Sora Maar het is ook niet meer zoals ik 20 was!
111645 januari als ik me niet vergis, toch ruler? Goed bouwjaar in ieder geval . Helaas betekent dit wel dat ik een aantal van de dingen die je zegt wel herken ook...
11165Beterschap Sora!Sora_Lizard wrote: 11 Oct 2023 23:31De laatste dagen voel ik me heel beroerd, misschien als nasleep van? Wie weet maar daarbij is mijn gevoel voor humor momenteel niet optimaal.NTGSruler wrote: 11 Oct 2023 15:20 Hehe was ook bedoeld als grap Sora Maar het is ook niet meer zoals ik 20 was!
11166@Sora: dan hoop ik dat je je snel terug beter voelt!
@Paveman: 2 januari maar goede gok! We blijven geen jonge mannen natuurlijk, maar ik ben wel van plan mezelf te onderhouden. En ik ga gewoon graag gaan lopen als was het maar als mentale boost.
@Paveman: 2 januari maar goede gok! We blijven geen jonge mannen natuurlijk, maar ik ben wel van plan mezelf te onderhouden. En ik ga gewoon graag gaan lopen als was het maar als mentale boost.
11167Ah, so close...
Herkenbaar, hoor! De mentale voordelen van lopen/wandelen mogen niet onderschat worden
Herkenbaar, hoor! De mentale voordelen van lopen/wandelen mogen niet onderschat worden
11168Voor mij heeft lopen alleen maar grote mentale en fysieke nadelen. Maar chapeau! Voor jullie neem ik mijn pet af.
11169Haha! Wandelen wordt als nóg gezonder gezien, dus er is alsnog een haalbare optie...
11170Dank jullie wel voor de goede wensen.
Hardlopers zijn doodlopers. Ik geef daarom ook de voorkeur aan wandelen hoewel ik momenteel toch probeer een rollator te achtervolgen.
Hardlopers zijn doodlopers. Ik geef daarom ook de voorkeur aan wandelen hoewel ik momenteel toch probeer een rollator te achtervolgen.
11171Wandelen doe ik ook regelmatig. Dus goed bezig!
11172+++ Promotie op het werk én het is nog eens dichterbij. Veel minder tijd verliezen aan pendelen, dus hopelijk dan meer tijd om te gamen
--- Nieuwe werkomgeving die ook uiteraard wel z'n eigen specifieke uitdagingen heeft en ik was nog graag tussen mijn huidige collega's, maar zij begrijpen de stap zeker
+++ Zonnig herfstweer
--- Nieuwe werkomgeving die ook uiteraard wel z'n eigen specifieke uitdagingen heeft en ik was nog graag tussen mijn huidige collega's, maar zij begrijpen de stap zeker
+++ Zonnig herfstweer
11173Gefeliciteerd en succes!met0t0 wrote: 15 Oct 2023 16:38 +++ Promotie op het werk én het is nog eens dichterbij. Veel minder tijd verliezen aan pendelen, dus hopelijk dan meer tijd om te gamen
+++ Zonnig herfstweer