Re: PlayStation 5

1951
Na AC Mirage te hebben uitgespeeld wil ik nog zo'n een spelen. Twijfel tussen AC3 en AC Syndicate.

Ik ben geen fan van met je boot varen en ik weet dat dat in AC 3 zit. Weet iemand hoeveel/hoevaak dat ongeveer is in de game? Als dat minimaal is kan ik daar nog wel mee leven
Image

1952
Marty wrote: 18 Oct 2023 17:02 Na AC Mirage te hebben uitgespeeld wil ik nog zo'n een spelen. Twijfel tussen AC3 en AC Syndicate.

Ik ben geen fan van met je boot varen en ik weet dat dat in AC 3 zit. Weet iemand hoeveel/hoevaak dat ongeveer is in de game? Als dat minimaal is kan ik daar nog wel mee leven
Van verre herinneringen ligt AC Syndicate meer in lijn met Mirage dan 3. In 3 had je ook nog het jagen enzo. Dat varen viel geloof ik wel mee, dat was vooral in 4/Black Flag dat dat veel nodig was. En waarschijnlijk ook in Rogue maar die moet ik nog.
Image

1953
Marty wrote: 18 Oct 2023 17:02 Na AC Mirage te hebben uitgespeeld wil ik nog zo'n een spelen. Twijfel tussen AC3 en AC Syndicate.

3 is zelf een van m'n favorieten! Heb die pas nog platinum gehaald.
Qua bootje varen hangt het wat af of je echt voor de platinum wil gaan. Denk dat er maar 1 of 2 sequenties inzitten waar je met de boot moet varen. Voor de 100% moet je een stuk of 15 (korte) missies doen met je boot maar er zaten een paar venijnige optionele doelen waarbij je bv een vloot op anderhalve minuut moet vernietigen en da's echt erg krap.
Vind zelf AC3 de moeilijkste platinum van de hoop.
Image

1955
Marty wrote: 19 Oct 2023 08:29 Bedankt voor jullie reacties.

Zo te horen moet AC3 wel te doen zijn dus. Korte boot missies overleef ik hopelijk wel.

Maar eerst spinnenman van het weekend als amazon optijd levert.
Enjoy! Syndicate vond ik zelf een van de minderen van de reeks. Is ook de enige van de old school AC games die ik maar 1 keer heb gespeeld.
En hopelijk ligt onze vriendelijke buurt spinnenman ook morgen in m'n brievenbus :p
Image

1956
Syndicate is dan weer een van mijn favorieten. Denk dat die ook wel redelijk dicht tegen Mirage aan zal zitten. In 3 zit er voor de platinum best wat boot sequenties in. Ik vond die juist wel leuk, waardoor ik Black Flag alsnog ging overwegen (nog altijd niet gekocht/gespeeld).
Image

1964
Even een vraag met betrekking tot de console storage van "games and apps" en "other"

Worden die twee bij jullie ook bij elkaar opgeteld onder "games and apps"?

Bij mij wel ik heb iets van 330GB geïnstalleerd staan aan games maar de info zegt 457GB.

Het verschil daartussen is precies het aantal GB wat in overige staat, namelijk 127GB.

Is dit bij jullie ook zo?
Zoniet mis ik dus zo'n 127GB
Image

1965
Als je naar storage gaat en dan de lijst van games op bv de internal SSD, dan heb je helemaal onderaan dat lijstje een dingetje Other.
Ik denk dat dat item wel onder Games en Apps wordt geteld. Ik geloof dat het enerzijds vrije ruimte is die wordt gereserveerd om te spelen en anderzijds bv DLC's die wel gedownload zijn maar nog niet geïnstalleerd (op PS4 was dit voor DLC's het geval)

Ik kan het nu alleen even niet checken :L:
Image