Re: PlayStation 5
1996Ik ken Mechelen niet erg héél goed, maar wat ik er mij van herinner is dat het idd niet echt verkeersluw is. Ah morgen heb je de Portal gewoon in huis!
Die zijn zo mogelijk nog erger dan Leuvengamerke1992 wrote: 15 Nov 2023 18:41Dat is het inderdaad. Ik kan gerust een dagje langer wachten, maar Mechelen stad in moeten is nu niet bepaald auto vriendelijk.NTGSruler wrote: 15 Nov 2023 18:11Erg vervelend. Zeker omdat je er naar uitkijkt om de Portal te testen. Nog vervelender is dat je nu speciaal het stad in moet om het af te halen. Hopelijk krijg je de Portal morgen te pakken.gamerke1992 wrote: 15 Nov 2023 14:46 Ik had niet anders verwacht, maar mijn PlayStation portal zal niet voor vandaag zijn.
De postbode is op het werk langsgekomen, maar beweerde dat er niemand was. Wij hebben een permanent bezette receptie, dus dat klopt natuurlijk niet. Het pakje is opnieuw in hun depot en gaat morgen naar een afhaal punt, waarvoor ik het stad in moet.
Aargh typisch… Normaal loopt er bijna nooit iets fout als ik op het werk laat leveren.
Mss elders gaan herstellen vandaag en een briefje in hun bus deponeren met "sorry dat we je gemist hebben, je was niet thuis".zenmaster wrote: 16 Nov 2023 08:13 Zo frustrerend... En herkenbaar helaas. Hoe vaak dat ik al naar het "officiële" postpunt in het centrum heb moeten rijden terwijl er meerdere postpunten niet half zo ver in mijn buurt zijn waar ze het ook kunnen afleveren. En ja, ook als er zogezegd niemand thuis was. Ze bellen niet eens aan soms.
Ik ga vandaag het koffiemachine van de facteurs van Brasschaat herstellen, ik zal het nog eens doorgeven.
topideeSanity penguin wrote: 16 Nov 2023 11:37Mss elders gaan herstellen vandaag en een briefje in hun bus deponeren met "sorry dat we je gemist hebben, je was niet thuis".zenmaster wrote: 16 Nov 2023 08:13 Zo frustrerend... En herkenbaar helaas. Hoe vaak dat ik al naar het "officiële" postpunt in het centrum heb moeten rijden terwijl er meerdere postpunten niet half zo ver in mijn buurt zijn waar ze het ook kunnen afleveren. En ja, ook als er zogezegd niemand thuis was. Ze bellen niet eens aan soms.
Ik ga vandaag het koffiemachine van de facteurs van Brasschaat herstellen, ik zal het nog eens doorgeven.