Re: Quick News Topic
2431Van mij mogen ze Vice city best hermaken/upgraden naar huidige standaard. Loved that game
Gezien de massieve opbrengsten die ze genereren met hun online luik, vermoed ik inderdaad niet dat het SP only zal worden.paveman wrote: 09 Nov 2023 13:19 Ik ben benieuwd op welke platformen GTA VI allemaal uit gaat komen... T/m PS8? Ik zal m per definitie overslaan. GTA is (behalve Vice City idd!) nooit echt helemaal mijn ding geweest, dat online gebeuren trekt me niet echt en ook RDR2 vond ik zo goed niet als zo goed als iedere andere gamer die ik er ooit over heb gehoord..., nee: hard pass voor mij, tenzij het singleplayer only zou worden (no chance).
Klopt!NTGSruler wrote: 06 Dec 2023 19:24 Die F1 games zijn op zijn minst 10 jaar online geweest. Tov Fifa games een eeuwigheid.
Ik treed je volmondig bij Paveman. Er waren zelfs jaren nog niet zo lang geleden dat PES kwa gameplay beter was dan Fifa, maar die hadden dan steeds de grote namen.paveman wrote: 07 Dec 2023 13:36 Ze hadden PES nooit f2p moeten maken... ze wilden FIFA naar de kroon steken, maar dat was een kansloze missie. Ze hadden een redelijk trouwe fanbase die jaarlijks terugkeerden. Ik ken nu nog weinig mensen die PES (eFootball) spelen. Een aantal jaar terug was dat wel anders... Ach ja. Niet de eerste vreemde keuze van Konami....
In een enkel geval begrijp ik dat wel he: als je een kleine uitgever bent en niet de funding hebt om een grote game te maken, dan begrijp ik dat je voor dat business model kiest en begrijp ik ook nog dat er mensen zijn die in de developer geloven en daarom willen investeren in een product dan wellicht ooit volledig wordt afgerond.NTGSruler wrote: 07 Dec 2023 13:44Ik treed je volmondig bij Paveman. Er waren zelfs jaren nog niet zo lang geleden dat PES kwa gameplay beter was dan Fifa, maar die hadden dan steeds de grote namen.paveman wrote: 07 Dec 2023 13:36 Ze hadden PES nooit f2p moeten maken... ze wilden FIFA naar de kroon steken, maar dat was een kansloze missie. Ze hadden een redelijk trouwe fanbase die jaarlijks terugkeerden. Ik ken nu nog weinig mensen die PES (eFootball) spelen. Een aantal jaar terug was dat wel anders... Ach ja. Niet de eerste vreemde keuze van Konami....
Het concept waarbij je een game koopt waar op termijn meer modes en content toegevoegd worden heb ik nooit begrepen. Is alsof je betaalt voor een lege doos en hoopt dat die ooit gevuld zal worden. Beetje zoals PES nu. Nee dank u.