Re: PlayStation 5
2056Jammer. Ik hou wel van die stats. Maar ik snap het wel, als vele games ook trophies niet meer ondersteunen.
Wat bedoel je hiermee? PS3 trophies werken nog gewoon.zenmaster wrote: 14 Dec 2023 12:41 Jammer. Ik hou wel van die stats. Maar ik snap het wel, als vele games ook trophies niet meer ondersteunen.
Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.RoyVdW wrote: 29 Dec 2023 11:39 Lees net bij GM de inruilactie van de Slim. Iemand die hier gebruik van gaat maken? Twijfel. 2ehands PS5 (zonder fabrieksgarantie) voor een splinternieuwe voor €189 lijkt niet slecht. Of een used €99 kan ook volgens de chatbot als die me begrepen heeft. Vreemd dat er nu al used zijn want de slim is praktisch net uit. Foute cadeaus geweest waarschijnlijk.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Als er een ps5 pro komt, zou ik deze ditmaal wel kopen denk ik Ik veronderstel dat je dan zowel 4k als 60fps zou hebben bij een eventuele pro versieNTGSruler wrote: 30 Dec 2023 12:19Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.RoyVdW wrote: 29 Dec 2023 11:39 Lees net bij GM de inruilactie van de Slim. Iemand die hier gebruik van gaat maken? Twijfel. 2ehands PS5 (zonder fabrieksgarantie) voor een splinternieuwe voor €189 lijkt niet slecht. Of een used €99 kan ook volgens de chatbot als die me begrepen heeft. Vreemd dat er nu al used zijn want de slim is praktisch net uit. Foute cadeaus geweest waarschijnlijk.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Ik zie niet echt in als je een PS5 hebt, waarom je naar een Slim zou gaan. Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.
Moest mijn PS5 moeten vervangen worden, kijken we naar een Slim. Maar das logisch aangezien de "gewone" PS5 stock vermoedelijk bijna uitverkocht is.
- Makkelijker te reinigenNTGSruler wrote: 30 Dec 2023 12:19 Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.
Ik zie niet echt in als je een PS5 hebt, waarom je naar een Slim zou gaan. Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.
Moest mijn PS5 moeten vervangen worden, kijken we naar een Slim. Maar das logisch aangezien de "gewone" PS5 stock vermoedelijk bijna uitverkocht is.