Tis nog best een karwei om alles schoon te maken in Powerwash.
Ik ben meestal nadat ik betaald ben ook direct weg.
Die mensen krijgen me toch een waterrekening
Re: PlayStation Plus
2882Even een mededeling:
Sinds de laatste update van Powerwash Simulator kan de trophy voor het completen van career mode glitchen.
Sinds de laatste update van Powerwash Simulator kan de trophy voor het completen van career mode glitchen.
2883Goed om te weten. Ik heb tot nu toe enkel nog maar een auto, brommer en tuin afgespoten Ik ga deze af en toe spelen als ik te moe ben van het werk en niet wil nadenken
2884En nog een tip:
Wel even de trophies bekijken anders zou je zo maar nog een level op nieuw moeten doen en niet alle levels zijn kort
Wel even de trophies bekijken anders zou je zo maar nog een level op nieuw moeten doen en niet alle levels zijn kort
2885Ook al paar levels gedaan. Ik word er toch niet bepaald rustiger van hoor...Marty wrote: 17 Dec 2023 11:56 En nog een tip:
2886Wat een grappige game eigenlijk, had er nog nooit van gehoord maar het lijkt mij wel eens een leuke afwisseling
2887Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ben wel benieuwd als het zo zen is als ze zeggen
2888Ik lees van mensen dat het 6 uur kan duren om alleen het laatste level schoon te maken.
2890Dat is mij een beetje te veel. Zo lang ga ik het zeker niet doenMarty wrote: 20 Dec 2023 14:40 Ik lees van mensen dat het 6 uur kan duren om alleen het laatste level schoon te maken.
2891Je kan gewoon de missie verlaten en daarna weer verder gaan.gamerke1992 wrote: 20 Dec 2023 18:49Dat is mij een beetje te veel. Zo lang ga ik het zeker niet doenMarty wrote: 20 Dec 2023 14:40 Ik lees van mensen dat het 6 uur kan duren om alleen het laatste level schoon te maken.
Heb zelf al iets van 28 uur de game gespeeld. Maar of ik de platinum ga halen ligt aan hoe moeilijk de challenges zijn om goud te halen. (Tijd of een water limiet)
2892Jaar begint goed;
PS Plus games voor Januari 2024
A Plague Tale: Requiem (PS5)
Evil West (PS4/PS5)
Nobody Saves the World (PS4/PS5)
Helaas paar dagen geleden Nobody Saves the World gekocht. Maar de andere twee heb ik nog niet.
PS Plus games voor Januari 2024
A Plague Tale: Requiem (PS5)
Evil West (PS4/PS5)
Nobody Saves the World (PS4/PS5)
Helaas paar dagen geleden Nobody Saves the World gekocht. Maar de andere twee heb ik nog niet.
2893Mooie lijst.
Heb nog de eerste A Plague Tale game niet gespeeld. Die we ook gratis met Plus hebben gekregen
Heb nog de eerste A Plague Tale game niet gespeeld. Die we ook gratis met Plus hebben gekregen
2894Evil West en Nobody Saves the world interesseren me niet.
A Plague Tale maakt deze maand dan weer perfect voor mij. Heel erg blij mee
A Plague Tale maakt deze maand dan weer perfect voor mij. Heel erg blij mee
2895Ken geen enkele van deze games, maar de stijl van die laatste ziet er wel leuk uit. Nog even wat reviews kijken voor ik de backlog nog wat langer maak.