@Marty: thanks!
En slim neefje heb jij!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11357Bij KBC heb je ze volgens mij altijd aan je rekker. Die hebben ook een systeem KBC home repair waarbij ze zelf een aannemer/hersteller aanstellen als je niemand vindt, maar ik denk niet dat dit hier aan de orde is. En zelfs dan heb je nog altijd de vrijstelling ten eigen laste.NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 10:06 @Sanity: Tis bij KBC en franchise in de polis staat 311 euro, maar dat zal waarschijnlijk dan wel nog moeten aangepast worden naar 313 euro dan. Ik heb 2 woningpolissen, brandverzekering (2x) en familiale verzekering bij KBC alsook autoverzekering. Natuurlijk wat jij nu zegt heb ik nog niets van gehoord (van KBC), behalve dat het dossier is aangemaakt en ze de franchise in vermindering brengen van de eventuele schadevergoeding.
Ken de details verder niet van kBC producten gezien die bankair zijn en wij makelaar zijn. Hun producten kunnen wij dus nooit beheren of onderschrijven.
Franchisebedragen worden normaal elke maand herbekeken. De toegepaste franchise is dan diegene van de maand waarin de schade gebeurde.
11358Dat dacht ik al. De installateur is net hier geweest. Wordt een nieuwe case (bak waar de screen in gaat) + werkuren. En gaan kijken om er eventueel nog een herstelling van een velux in te steken ook. De franchise betalen we dan wel. Ik heb geen idee van de prijs, maar tis toch beter dan dat we het volledige bedrag zelf moeten ophoesten.
11359Normaal wel, zeker bij een screen. Is die velux ook beschadigd door dezelfde storm? Enkel dan kan het mee opgenomen worden in hetzelfde dossier.
Is de velux door iets anders (of op ander tijdstip) beschadigd, zit je met twee dossiers en dus twee keer vrijstelling.
Is de velux door iets anders (of op ander tijdstip) beschadigd, zit je met twee dossiers en dus twee keer vrijstelling.
11360Even kijken hoe de installateur het opmaakt hoe we het eventueel aangeven dan (de velux).
11361Er kan daar enige "creativiteit" aan de dag gelegd worden. Alleen ga je wel door de mand vallen als er een expertise op gevraagd wordt.NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 14:03 Even kijken hoe de installateur het opmaakt hoe we het eventueel aangeven dan (de velux).
11362Klopt. Daarom dat ik nog even wacht wat het bestek wordt. Voor de screen moet er een volledig nieuw omhulsel rond + opnieuw afstellen + werkuren. De velux is gewoon een herstelling en geen nieuwe stukken. Dus in principe enkel werkuren.Sanity penguin wrote: 24 Jan 2024 17:21Er kan daar enige "creativiteit" aan de dag gelegd worden. Alleen ga je wel door de mand vallen als er een expertise op gevraagd wordt.NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 14:03 Even kijken hoe de installateur het opmaakt hoe we het eventueel aangeven dan (de velux).
11363Gefeliciteerd Da_Soldier en ja, de duurdere cadeaus komen ten laste van de peters en de meters.
@Marty, je neefje houdt iig goed de vinger aan de pols!
@Ruler, fijn dat het toch redelijk goed wordt opgelost. Laat je niet verleiden tot zaken die laakbaar zijn.
@Marty, je neefje houdt iig goed de vinger aan de pols!
@Ruler, fijn dat het toch redelijk goed wordt opgelost. Laat je niet verleiden tot zaken die laakbaar zijn.
11364@Sora: Moet ik even mijn vrouw tot de orde roepen Haar denkwijze..
11365De laatste edities Graspop waren ongeveer dezelfde hitte, da's waar. Al voelt de hitte zo dicht tegen de evenaar precies wel iets andersDa_SoldierBE wrote: 24 Jan 2024 00:19Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaan
dacht ook je wel luide muziek gewoon was
otp
+++ sinds vrijdag voor eerst nonkel en peter
En ja, genoeg luide muziek gewend, maar dan wel met oordoppen en als ik luide muziek wil horen. Nu wou ik de collega's graag wel eens horen. En dat voor een bandje dat gewoon allerlei populaire nummers kwam coveren
+++ Mooi zonnig winterweer
+++ Terug de gewoonte oppikken om meer te gamen
11366nouja heb altijd wel die oordopjes bij die ik ook op graspop had, weet nooit wanneer die handig zijnmet0t0 wrote: 27 Jan 2024 13:02De laatste edities Graspop waren ongeveer dezelfde hitte, da's waar. Al voelt de hitte zo dicht tegen de evenaar precies wel iets andersDa_SoldierBE wrote: 24 Jan 2024 00:19Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaan
dacht ook je wel luide muziek gewoon was
otp
+++ sinds vrijdag voor eerst nonkel en peter
En ja, genoeg luide muziek gewend, maar dan wel met oordoppen en als ik luide muziek wil horen. Nu wou ik de collega's graag wel eens horen. En dat voor een bandje dat gewoon allerlei populaire nummers kwam coveren
+++ Mooi zonnig winterweer
+++ Terug de gewoonte oppikken om meer te gamen
Last edited by Da_SoldierBE on 28 Jan 2024 21:17, edited 1 time in total.
11367----- Morgen examen en het lukt me niet echt... Erg wiskundig en complex vak, maar het is nooit leuk om met zo'n gevoel naar een mondeling examen te gaan
11369+++ Sleutel nieuwe woning is binnen!
--- Spierpijn
--- Spierpijn
11370Congratz Paveman! Spannend! Intrekken in de nieuwe woning.