Jason Statham speelt wederom een actieheld in deze nieuwe film. Ditmaal is hij een imker die in de schuur van een oudere vrouw mag wonen. Wanneer deze vrouw slachtoffer wordt van een online scam en zo al haar geld verliest, trekt Jason op oorlogspad om te verhinderen dat er ooit nog mensen zijn die dankzij deze scam hun geld verliezen.
Het verhaal lijkt zo niet echt heel BIJzonder te zijn, maar ik vond het heel vermakelijk. Zeker omdat het gaspedaal echt wel hard ingedrukt wordt en dit verhaal grootser wordt dan ik initieel dacht. De scams met de callcenters zijn ook erg leuk gebracht waardoor je achter Jason staat die achter de grote jongens aangaat.
De actie is leuk! Samen met Keanu brengt Jason Statham de leukste actie naar het scherm (al moet Chris Hemsworth ook niet onderdoen met Extraction). Ik werd vanaf de eerste minuten in de film gezogen en hij liet me niet meer los tot de credits over het scherm rolden.
Misschien vond ik deze ook zo leuk omdat de laatste blockbusters voor mij allemaal wat tegenvielen en het ook alweer een tijdje geleden was dat ik de cinema gezien had. Maar het was zeker een aanrader als je van een goede, ouderwetse actiefilm houdt!
Ook nog een shoutout naar het weer. Toen we halverwege de cinema waren begon het te sneeuwen toen de film gedaan was, lagen er toch een paar centimeters op de parking